Hrvatska
Sjednica Savjeta za medije i odnose s javnošću SDP-a
U prostorijama stranke SDP-a na Trgu pet bunara održana je osnivačka sjednica Savjeta za medije i odnose s javnošću. Ovim putem žele okupiti mlade ljude u angažiranju u medijima.
– Uloga Savjeta je ta da kroz brojne aktivnosti kao što je pokretanje web stranice prate politička događanja i odgovaraju kada je potrebno s naše strane. Ovo je vrlo odgovoran posao, rekao je koordinator za medije i odnose s javnošću ŽO SDP-a Zadar Jadran Perinić.
Bit će raspoređeni po timovima koji će raditi na terenu na području Zadarske županije te provoditi programe. Cijeli program Savjeta za medije i odnose s javnošću biti će raspoređen u nekoliko sekcija. Prva je Internet gdje će izabrani tim raditi na web stranici i društvenim mrežama kao što je Facebook i na taj način dostizati do populacije koja nije toliko aktivna. Druga sekcija biti će odnosi s javnošću gdje će, također odabrana ekipa, komunicirati s javnošću i medijima, a treća je izadavalaštvo koja će biti u vidu publikacija kao i sekcija video i foto dokumentacija. Zadnja sekcija koja je politički marketing.
Svi koji će sudjelovati u ovom novom programu SDP-a radit će volonterski.
– Mi smo politička stranka i želimo poslati političku poruku. Podržavam ovaj program i mislim da javnosti trebamo poslati jasnu poruku, rekla je Renata Sabljar – Dračevac.
Hrvatska
HRejting: Da su predsjednički izbori ovih dana, evo kakvi bi bili rezultati…
Na dan kada je Vlada službeno odredila datum predsjedničkih izbora, rezultati HRejtinga pokazuju kako kod birača trenutačno prolaze potencijalni kandidati. Istraživanje “PromocijePlus” provedeno je od 14. do 19. studenoga na uzorku od 1000 ispitanika. Najveća pogreška iznosi +/- 3,04 posto, a pouzdanost je 95%. Rezultate je prezentirala novinarka Tatjana Munižaba.
Da su izbori ovih dana, kakvi bi bili rezultati?
Nitko od 11 punoljetnih hrvatskih državljana koji su dosad pokazali predsjedničke ambicije, u prvom ih krugu ne može ostvariti. Birači su ih 32 dana prije izbora poredali ovako:
Prvi je Zoran Milanović iza kojega stoji SDP i bliske mu stranke. Aktualnog predsjednika ponovno bi zaokružilo 36,8% posto birača, što je otprilike isto (+0,27%) kao i prošli mjesec.
Drugi izbor je kandidat HDZ-ove koalicije, Dragan Primorac. Trenutačno je na 22%, što je gotovo 2% (1,91%) manje u odnosu na listopad, a u odnosu na ostale kandidate najveći mjesečni pad.
Po broju glasova treći bi predsjednički kandidat bio – “neodlučni”. Narasli su za 2 postotna boda (1,97%) i sad su na 14,1%.
Iako su iznenađenja uvijek moguća, anketa ih kod ulaska u drugi krug ipak ne pruža dvjema prepoznatljivim političarkama. Marija Selak Raspudić blago pada (-0,44%), ali s 9% i dalje bolje stoji od Ivane Kekin. No zahvaljujući blagom rastu kandidatkinja Možemo! sad zaostaje samo 1,5% i ima potporu od 7,5%.
Da do izbora nije samo mjesec dana, možda bi se drugom krugu mogao nadati i jedan od preostalih sedmero potencijalnih kandidata iz skupine bez realnih izgleda. Tako barem za Mostova Miru Bulja pokazuje istraživanje PromocijePlus prema kojemu je upravo on najviše rastao u 30 dana. Skokom od 1,44%, došao je do 4,3% i ujedno preskočio kandidatkinju Domina. Branka Lozo je u padu (-0,94%) i sad je na 2,1%.
Ni toliko ne uspijevaju dobaciti: nezavisni Tomislav Jonjić (1,6% / +0,23%), predsjednik Prava i pravde – Mislav Kolakušić (1,5% / – 0,12%) kao ni još jedan nezavisni – Niko Tokić Kartelo (0,4% / +0,40%)). Zanemarivu biračku potporu koja pritom nastavlja padati ima i predsjednik Autohtone Hrvatske stranke prava Dražen Keleminec (0,3% /-0,11%) kao i nezavisna Aurora Weiss (0,2%/-0,27%).
Prema HRejtingu u drugi krug idu Milanović i Primorac. Kako bi završio taj sraz?
Prije grafičkog prikaza odgovora, napomenut ću da je HRejting za predsjedničke izbore u pravilu najpouzdaniji. I to zato što se istraživanje provodi prema načelu da je Hrvatska jedna izborna jedinica. Upravo onako kako svakih pet godina biramo predsjednika ili predsjednicu. Ovaj bismo put, nakon dvoje predsjednika kojima nismo omogućili drugi mandat, ponovno izabrali istoga, istaknula je novinarka Tatjana Munižaba.
Iako obojici potpora neznatno pada, pobjedu u 2. krugu odnosi Zoran Milanović s osvojenih 52% (-0,62%) glasova.
Njegov izazivač Dragan Primorac predsjedničke izbore završava na 33% (- 0,73%).
S tom dvojicom suparnika, raste broj birača iz prvog kruga koji bi u drugom ostao kod kuće – 7,1% (1,03%). Broj neodlučnih, pak, ostaje gotovo isti kao i prošli mjesec – 7,7% (+0,27%).
Sučeljavanje na HRT-u
HRT će sve predsjedničke kandidate koji prikupe 10 tisuća potpisa pozvati na sučeljavanje koje će se održati 23. prosinca u 20 sati na Prvom programu.
Hrvatska
Erlić najavio nove pozive za poduzetnike za financiranje projekata iz EU fondova
Iduće godine poduzetnici mogu očekivati 14 novih poziva za financiranje projekta iz EU fondova ukupno vrijednih više od 550 milijuna eura, najavio je u srijedu Šime Erlić, ministar regionalnoga razvoja i fondova Europske unije (MRRFEU) na godišnjoj konferenciji HUP Udruge profesionalaca za fondove EU (HUP EUPRO), izvijestili su iz HUP-a.
Hrvatska u ovom trenutku ima stabilnu makroekonomsku situaciju te iznadprosječan trend rasta, što znači da nastavlja s hvatanjem razvojnog koraka s razvijenijim državama Europske unije, dodao je ministar.
“Tome su svakako pridonijele i brojne investicije iz europskih fondova, stvorivši povoljnije okruženje za gospodarski razvoj, čime smo postali otporniji, produktivniji i konkurentniji. U prošloj financijskoj perspektivi smo samo kroz kohezijske fondove uložili više od 1,5 milijardi eura u poduzetništvo, a istim intenzitetom nastavljamo i dalje. Posebno sam ponosan na nadolazeća ulaganja kroz industrijsku tranziciju hrvatskih regija, za što smo osigurali preko pola milijarde eura EU sredstava, a potpisivanje prvih ugovora očekujemo uskoro“, izjavio je ministar Erlić.
Na Konferenciji pod nazivom “Izazovi i mogućnosti: kako iskoristiti EU fondove do kraja ‘27.”, glavna direktorica HUP-a Irena Weber istaknula je da su upravo poduzetnici bili među prvima koji su iskoristili dodijeljenu financijsku „omotnicu“ iz prethodnog razdoblja dodjele sredstava. Uz podršku EU sufinanciranja, ulagali su značajna vlastita sredstva i otvarali nova radna mjesta, čime su dali snažan doprinos gospodarskom razvoju.
“EU fondovi predstavljaju iznimnu priliku za ulaganje u inovacije i stvaranje dodane vrijednosti, što je ključno za podizanje konkurentnosti i standarda na razinu najuspješnijih članica EU. Trenutačno se s vodećim europskim gospodarstvima i kompanija možemo natjecati samo ako smo cjenovno konkurentni, no to ne želimo. Mi želimo biti brži, bolji i produktivniji, a to možemo postići jedino kroz ulaganje u obrazovanje, istraživanja i inovacije. Upravo smo iz tog razloga, u prijedlog ključnih reformi za nadolazeće desetljeće, stavili prioritet na povećanje učinkovitosti u korištenju EU sredstava, s naglaskom na poticanje privatnih investicija i ostvarivanje ciljeva zelene tranzicije”, poručila je Weber.
Hrvatska
CIJENE LETE U NEBO / Evo koliko bi mogao koštati kilogram odojka i janjetine za blagdane
I ovih blagdana velik dio hrane dolazi iz uvoza, a procjene su kako ćemo samo u prosincu pojesti najmanje sto tisuća purica, od 600 do 700 tona svinjetine, odnosno odojka, te do 400 tona janjetine. Najviše se traži puretina i svinjetina.
A kakve će nas cijene odojka i janjetine dočekati za blagdane istražio je RTL.
“Ljudi pitaju i raspituju se uoči nadolazećih blagdana. Najviše traže odojak, janjetinu, teletinu. Ovog trenutka odojak je osam eura, ali mislimo da bi moglo cijena narasti na 10 eura, eventualno, 11, 12 eura za kilogram baš ako bude nestašica. Sada ima dovoljno odojaka jer naši uzgajivači su nam obećali da ih bude. Traži se i janjetina. Cijena je sada 16 eura za kilogram, a možda cijena bude za dva eura porasla i to će biti oni mladi janjci, jako mladi do deset kilograma”, kaže mesar Ivica Zubec.
Na pitanje da su cijene svake godine sve veće i veće Zubec kaže: “Može biti to zbog bolesti, učestalog pomanjkanja robe i cijene odu u nebo, ali mi ćemo gledati da cijene, koliko nam naši farmeri dozvole, budu prigodne”.
-
Svijet4 dana prije
Upozorenje zbog zimske oluje: Pripremite se za intenzivne vremenske uvjete!
-
Hrvatska3 dana prije
Objavljena karta: Evo kad će u Hrvatskoj početi snijeg!
-
Hrvatska5 dana prije
Stiže promjena vremena uz obilne oborine, bit će i snijega
-
Hrvatska3 dana prije
Znanstvenici upozoravaju: Ovim hrvatskim gradovima prijeti potop!
haha
17. veljače 2011. at 10:32
A koja sekcija će obavljati prljav posao,lobirati piskarati komentare,namještati ankete?
A ki će to platiti,socijalistička partija koja pliva u novcu,malo čudno??
haha
17. veljače 2011. at 10:35
Da a zaboravljate spomenuti sekciju koja će radti prljav posao,spamati po forumima,klevetati,blatiti ,namještati ankete.
Zar stvarno mislite da su ljudi glupi pa ne znaju kako su ti timovi plaćni,tko si danas može priuštiti trošiti toliko vremena volontirajući?
Socijalistička partija a sere novac?
Malo licemjerno!
cocacola
17. veljače 2011. at 13:25
Ti to govoriš iz iskustva radeći tako za HDZ? Ili patološki mrziš SDP da svaki potez, makar i bez dokaza kvalificiraš ovako nakaradno? ili si možda kod Andrije Hebranga sticao neka znanja?
sdp
17. veljače 2011. at 14:05
@haha:
1) Ne mislimo da su ljudi glupi, ali o onima koji misle da članovima SDP-a netko nešto plaća za njihov rad, bi se moglo razgovarati.
Možda nas Barišić plaća iz crnog fonda HDZ-a?
2) Nasreću, ima entuzijasta koji su voljni volontirati u svoje slobodno vrijeme i dati svoj doprinos nečemu, što smatraju ispravnim, i što pridonosi boljitku ovog našeg (napaćenog) društva.
haha
18. veljače 2011. at 9:32
700 000 kn potroše na ispitivanje javnosti,koliko toga ide agenciji koja provodi ‘anketna ispitivanja’ Puls.
Zagrebački holding koji ima monopol završi godinu u minusu,vjerojatno zbog pustog volontiranja diljem lijepe naše…
haha
18. veljače 2011. at 9:34
700 000 kn partija potroši na ispitivanje javnog mijenja,koliko od toga ide agenciji puls za ‘anketna ispitivanja’?
Zagrebački holding unatoč monopolu godinu završava u minusu,koliko novca ode na volontiranje diljem lijepe naše?
Naki
18. veljače 2011. at 9:49
Da odi mi još fali samo Bago i anketa Ipsos PULSA..da nam malo peru mozak.. Za one koji ne znaju Ipsos PULS je u vlasništvu prof. Lalića, naravno SDP-ovca. Dakle to vam je kao da ja radim anketu koji je grad najlipši na svitu, kolika je vjerojatnost da itko bude isprid Zadra, dakle kanite se damagogije, laži i manipuliranja.