Connect with us

magazin

HOROSKOP ZA SRPANJ Djevici se ostvaruje želja, a Lav ima sreće s novcem

Objavljeno

-

OVAN

Tijekom ljeta očekuje vas potpuna reorganizacija načina života.

U srpnju okolnosti, kako na poslu, tako i u privatnom životu, promijenit će se dovoljno brzo, gurajući predstavnike vašeg znaka na potpuno određen tok akcije.

Impulzivni Ovnovi ne vole nepredvidive situacije koje im izmiču kontroli. Ipak, uspjet ćete pronaći ravnotežu.

U srpnju ćete posebno biti fokusirani na obitelj. Ljubav vam donosi mirniji period, kao i rješavanje starih konflikata s partnerom. U poslu budite oprezni s kojim ljudima dijelite svoje ideje.

BIK

Pred vama je naporan period na poslu. Tražite rješenje za mnoge situacije, ali moguć je i poraz. Neophodan vam je odmor kako biste mogli ostvariti ono što ste planirali.

Događaji koji bi trebali biti presudni u karijeri počet će se nizati jedan za drugim krajem ljeta.

Novčana situacija bez drastičnih promjena. U ljubavi je moguća loša komunikacija, kao i u obiteljskim odnosima. Moguće je da ćete upoznati zanimljivu osobu koja će vas lako osvojiti, ali ne budite previše napadni.

BLIZANCI

Moguće je da u svom okruženju imate toksične osobe koje vam crpe energiju. Razmislite tko je vrijedan vaše ljubavi i pažnje.

Na poslu uspjeh ostvarujete u timskom radu, ali ne prihvaćajte rizične projekte.

Stječete nove vještine i znanja koja će vam služiti u karijeri.

RAK

Bit ćete pojačano osjetljivi u srpnju, što naročito utječe na partnerski odnos. Mogu se pojaviti bezrazložne sumnje i rasprave.

Razgovarajte otvoreno i otputujte zajedno kako biste se opustili. Sreća u ljubavi očekuje slobodne Rakove.

Na poslu se ništa ne mijenja posebno, ali ćete zato imati nepredviđene troškove.

LAV

Ne reagirajte previše na komentare drugih, već se maksimalno posvetite poslu i razvoju karijere.

Iako vam situacija izgleda zahtjevno, uspješno ćete obaviti sve obaveze. Dobra sreća u financijama.

Ljubomora u partnerskim odnosima može narušiti mir i harmoniju. Slobodni Lavovi su skloni flertu i avanturama.

DJEVICA

Djevicu u srpnju očekuje puno važnih ciljeva i želja, a da bi sve ostvarila morat će rasporediti svoju snagu i vjerovati intuiciji.

Zauzete Djevice mogu ugroziti ljubavni odnos zbog nedostatka vremena, ali će zato slobodne imati sastanak koji može prerasti u vezu punu emocija i strasti.

VAGA

Srpanj nije povoljan period za početak novih projekata ili velika ulaganja, ali je zato dobro vrijeme za sređivanje doma.

Ljubav vam donosi lijepe dane pune iskrenih razgovora i velikih planova.

Slobodne Vage maštaju o ljubavi, ali još nisu spremne napraviti prvi korak. Umor i glavobolja.

ŠKORPION

Očekuje vas uspjeh na profesionalnom planu. Odgovorni ste, vrijedni i posvećeni, a to će vam pomoći da sve više napredujete.

U ljubavi su moguće turbulencije uslijed različitih stavova i nerazumijevanja.

Pokušajte ublažiti stres koristeći tehnike poput joge i meditacije.

STRIJELAC

Srpanj je u 2021. godini najsretniji period za Strijelce, jer ćete ostvariti dobre rezultate na poslu.

Napredujete u karijeri, a poseban novčani stimulans očekuje vas ako se bavite prodajom.

U ljubavi je sve obostrano i odvija se s lakoćom.

JARAC

Jarci će se u srpnju posvetiti svojoj financijskoj situaciji. Reorganizacija budžeta donosi vam dodatnu lakoću i šansu da uštedite.

Prema prognozama zvijezda u srpnju biste mogli pronaći osobu s kojom možete ostvariti svijetlu budućnost.

Ako ste u vezi, oduprite se valu ljubomore.

VODENJAK

Vodenjak se u srpnju treba fokusirati na što veću uštedu novca, jer im ljeto donosi troškove. Na poslu je sve u redu,a li neophodno vam je nekoliko dana odmora. Ne preuzimajte nove projekte ako nemate energije za njih.

Mogući su konflikti sa članovima obitelji – pažljivo birajte riječi.

Partneru otvoreno recite ono što vam ne odgovara i tako izbjegnite dodatne nesporazume.

RIBE

Ribe će u srpnju biti posebno kreativne, talentirane i spremne da se oprobaju u novim projektima na poslu.

Ako želite promijeniti situaciju na polju financija, moguća je prilika za honorarni angažman.

U ljubavi vas očekuje oluja strasti, mogući su nesporazumi. Prihvatite savjete prijatelja.

 
Nastavi čitati
Kliknite za komentar

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

magazin

(FOTO/VIDEO) Zadarski band aid okupio se nakon 31 godinu i zapjevao pjesmu “Božić u Zadru”

Objavljeno

-

By

Zadarski glazbenici tu su pjesmu otpjevali davne 1994. godine

U vrijeme Božića pjesma grije dušu, a znaju to dobro i zadarski glazbenici koji su se okupili nakon više od tri desetljeća kako bi ponovno snimili pjesmu “Božić u Zadru”. Tekst za pjesmu koja je snimljena 10. prosinca 1994. godine napisao je Davor Žagar, a uglazbio ju je Nenad Nakić-Njake. Bila je to pjesma koja je bila odraz zadarske nade, mira i ljubavi iz vremena ratom namučenog Zadra. 

Inicijativa za okupljanje glazbenika krenula je iz Grada Zadra, a za sve je kriv jedan DVD u kojem žuti vlakić ’96. godine vozi po Polutuoku, a u podlozi svira upravo pjesma “Božić u Zadru”. Bila je to idealna prilika da se pozove zadarske glazbenike: Amendu, Gogu, Davora, Rikija, Simu, Tomu, Mladena, Jeru i Daria da se ponovno okupe i naprave “remake” zadarske božićne pjesme. 

– Nije bilo upitno kad su nas zvali. Prvo, prošlo je puno godina, a svi smo hvala Bogu na broju, i evo – da se podružimo i da osvježimo pjesmu. Divota. Božić je. – kazao je glazbenik Rikardo Perković. 

Iskusnijim kolegama, pridružila se i mlađa generacija zadarskih glazbenika i to na poziv Saše Miočića iz Koncertnog ureda Zadar koji je zadužen za novi aranžman pjesme. 

– Zvao me Sale da sudjelujem u projektu i nije ni završio rečenicu, a ja sam rekla: Može! – govori Matea Biloglav, voditeljica A.K.A. Crescenda koja je u vrijeme kad je pjesma nastala imala tri godine. 

Trideset i jednu godinu poslije zadarski glazbenici pokazali su zajedništvo, baš kao nekad, i bio je dovoljan jedan telefonski poziv kako bi se svi okupili i još jednom potaknuli duh zadarskog Badnjaka i Božića. U idućim danima bit će gotov i spot za što je zaslužan Igor Goić iz Kreathia studija. 

– Hvala svima što su se odazvali. Ovo budi posebnu emociju u svinma nama i sve nas podsjeća da su nam nada, ljubav, mir i vjera u životu itekako potrebni – kazao je gradonačelnik Šime Erlić te se posebno zahvalio obitelji Nenada Nakića – Njake i Davoru Žagaru koji su autori ove pjesme, na podršci i povjerenju. 

Podsjetimo se kako je to izgledalo 1994.:

 
Nastavi čitati

magazin

Koliko zarađuju hrvatski influenceri? Prihodi su im sve veći, ali ih brine jedna stvar

Objavljeno

-

By

Zagrebačka agencija Dialog komunikacije predstavila je rezultate istraživanja DIABLOG, najnovijeg i najopsežnijeg pregleda domaće industrije kreatora sadržaja. Kako funkcionira influencer marketing, kolika je zarada, koji su izazovi s kojima se influenseri susreću… za Novi dan govorila je Marina Čulić Fischer, direktorica Dialog komunikacija

“Posljednje istraživanje provedeno je 2020. godine. Scena se promijenila u tih pet godina. Sazrela je. Influenceri imaju i stalni posao, ali se infuencer marketingom bave dosta ozbiljno. Troše u prosjeku između osam i 10 sati tjedno. To im je dosta važan izvor prihoda”, kaže Čulić Fischer i dodaje da usporedba dvaju razdoblja jasno pokazuje kako je hrvatski influencer marketing u pet godina prošao kroz značajnu profesionalizaciju i rast prihoda, ali i da se suočava s novim izazovima kao što su negativan stav javnosti i regulacija, posebno u kontekstu suradnji s brendovima i korištenja AI alata.

Rezultati istraživanja

Prema rezultatima istraživanja, 47,6% kreatora u influencer marketingu je aktivno više od pet godina, što potvrđuje da se scena profilirala u stabilnu i profesionalnu industriju. Istodobno, čak 90,5% kreatora monetizira svoj sadržaj, a 38,1% influencer marketing navodi kao glavni izvor prihoda.

Koliko zarađuju?

Više od 46% kreatora zarađuje preko 1.000 eura mjesečno od svojih online aktivnosti, a 73,8% ih očekuje daljnji rast prihoda u sljedećoj godini.

“U Hrvatskoj ne postoje točni podaci ulaganja u influencer marketing, ali na svjetskoj razini taj broj doseže 33 milijarde dolara ulaganja”, kaže Čulić Fischer i dodaje da ispitanici kao najveću prepreku daljnjem poslovnom razvoju navode algoritme, odnosno pad organskog dosega.

Influencer marketingom upravljaju mlade žene

Industrija je i dalje izrazito ženska i urbana: 89,2% ispitanika su žene, a 69% ih živi u Zagrebu. I kreatori i njihova publika najdominantniji su u dobnoj skupini od 25 do 34 godine, što jasno pozicionira influencer marketing kao tržište kojim upravljaju mlađe odrasle žene.

Instagram i dalje prvi izbor

Čulić Fischer kaže da TikTok najviše raste u odnosu na druge platforme iako još ne zauzima broj jedan.

“Nama je Facebook dugo bio broj jedan, ali tu su se stvari malo promijenile. Instagram je apsolutno sada prvi. Svi kreatori koji su sudjelovali u istraživanju (100%) aktivni su na Instagramu. TikTok koristi 78,6% ispitanika, što ga čini drugom najvažnijom platformom”, otkrila je Čulić Fischer i dodala da je dominantni sadržajni trend kratki video. Najpopularnije teme i dalje su lifestyle, ljepota, moda i putovanja.

Korištenje AI-a mora biti označeno

Više od polovice kreatora (54,8%) pozdravlja regulaciju influencer marketinga.

“Postoji samoregulacija. Tu imamo dva važna faktora, a to su upotreba AI-a i suradnja s brendovima. Jedno i drugo je važno naznačiti”, kaže Čulić Fischer.

Istraživanje je pokazalo i da se većina slaže da je transparentnost nužna, kako u kontekstu suradnji s brendovima, tako i u kontekstu korištenja AI alata u kreiranju sadržaja. Kreatori smatraju da AI treba označiti onda kada čini bitan dio sponzoriranog sadržaja.

Autentičnost je valuta povjerenja

Autentičnost za ispitanike predstavlja ključnu osobnu vrijednost: 82,1% je smatra “jako važnom”, a većina navodi da povjerenje publike gradi prvenstveno birajući suradnje s brendovima u koje osobno vjeruju.

Čak 93% kreatora sadržaja barem jednom je odbilo suradnju s brendom zbog nesklada s vlastitim uvjerenjima.

Najveći problem – negativan stav javnosti

Velika većina ispitanika (74,7%) smatra da je negativan stav javnosti najveći problem domaće influencer scene. Kreatori ističu kako taj stav utječe na percepciju profesionalizma, kvalitetu sadržaja i poslovne prilike.

Gledajući unaprijed, kreatori svoj razvoj vide u kvalitetnijoj produkciji, većoj povezanosti s medijima i širenju na offline aktivnosti, što potvrđuje da domaća scena ulazi u novu fazu razvoja koja će oblikovati iduće razdoblje influencer marketinga u Hrvatskoj.

 
Nastavi čitati

magazin

ADVENT U ZADRU / Klapa Puntamika večeras predstavlja novi božićni hit!

Objavljeno

-

By

Klapa „Puntamika” s Denisom Maričićem nastupit će na „Adventu u Zadru” večeras, u utorak od 19:30 sati na Trgu Petra Zoranića, dok će pola sata kasnije na zadarskoj Tržnici u sklopu „Božićnog gramofona” DJ Antonio u Studio Advent programu puštati regionalnu alternativnu glazbu.

Dakle, alternativci će biti na „alternativnoj” lokaciji, dok će na adventskoj pozornici nastupiti popularna zadarska klapa, gotovo odmah nakon promocije nove pjesme na CMC-ju i zahuktalih priprema za treći album koji samo što nije ugledao svjetlo dana. „Croatia Records” spot za pjesmu „Božić je u svitu” već je pustila na svom YouTube kanalu.

– Na adventskom koncertu imat ćemo premijeru te božićne pjesme uživo, a to mi je posebno drago. Inače atmosfera je radna, savršena, letimo i stižemo na sve strane – kaže Denis Maričić iz Puntamike, Zadranima poznatiji kao Dendo. Maričić je autor glazbe i teksta za legendarnu pjesmu „Oči boje lavande”, kao što je uostalom i potpisnik pjesama klape Puntamika.

Uz stare, dobre, okušane i opjevane hitove, zadarska će klapa dio pjesama s novog albuma predstaviti na adventskoj pozornici. Iza Maričića su dva albuma bratskog dua „Denis & Pino”, dok je treći album Puntamike u pripremi.  
– Predstavit ćemo dio pjesama s albuma koji će se zvati „Dite Dalmacije”. Izaći će početkom sljedeće godine, ne znam točno kada, ali bit će vrlo skoro. Što se koncerta tiče, imamo dovoljno naših lijepih pjesma sa svih tih albuma – govori Maričić. Klapa Puntamika nastupila je nekoliko puta na „Adventu u Zadru” i kao svim izvođačima, pogled s pozornice na šušur Trga Petra Zoranića posebna je vrijednost koncertnog nastupa.

– Ugodno je, zaista je jako lijepo. Inače volim napraviti đir i doći do adventskog trga. Ne baš svaki dan, ali „Advent u Zadru” kao događaj nikad ne propuštam – poručuje zadarski glazbeni autor. Koncert klape Puntamika počinje u 19:30 sati, a ulaz je slobodan.  

 
Nastavi čitati
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi

U trendu