Connect with us

magazin

Vodoinstalater upozorava: Ako čujete ove zvukove iz bojlera, nipošto ih ne ignorirajte!

Objavljeno

-

N1

Vodoinstalaterski stručnjak upozorio je vlasnike kuća na zvukove bojlera koje ne bi smjeli ignorirati. Iako nije svaka buka razlog za zabrinutost, Kerr ističe određene zvukove na koje treba pripaziti i napominje: “Svaka od njih ima svoje razloge” – siktanje, kucanje, grgljanje i lupanje su na vrhu popisa.

Andy Kerr, osnivač i izvršni direktor tvrtke BOXT, poručuje vlasnicima bojlera da budu oprezni ako njihov počne ispuštati nepoznate zvukove, savjetujući brzu reakciju kako bi se spriječile potencijalne nesreće.

Rekao je: “Zapamtite, nikada ne pokušavajte ništa sami popraviti ako niste sigurni. Uvijek biste trebali pozvati stručnjaka ako posumnjate u zvukove koji dolaze iz vašeg bojlera.”

“Obično se problemi koji uzrokuju buku vašeg bojlera mogu brzo riješiti. No ako je vaš bojler star i spreman za zamjenu, postoji mogućnost da je problem nešto ozbiljniji. U tom slučaju možda je vrijeme za novi bojler.”

Zviždanje/šištanje/visok zvuk

Kada je riječ o zviždanju, siktanju ili visokoj buci, Kerr ističe kuhanje vode kao potencijalnog krivca. Ovaj fenomen se događa kada se protok vode unutar bojlera uspori, uzrokujući pregrijavanje i ključanje vode, što dovodi do karakterističnog zvuka kotlića, prenosi Wales Online.

Često ovaj problem proizlazi iz problema s cirkulacijom, što ukazuje na to da se voda ne pumpa ili ne cirkulira ispravno. Takvi simptomi mogu ukazivati na neispravnu pumpu ili šire probleme u sustavu centralnog grijanja.

Kuhanje vode može biti značajan problem koji zahtijeva pozornost inženjera za sigurnost plina. Uobičajeni uzroci uključuju nakupljanje kamenca, curenje bojlera ili sustava s neispravnom razinom vode, neispravan termostat koji uzrokuje pregrijavanje bojlera i neispravnu pumpu.

Kucanje

Ako primijetite zvuk škljocanja ili lupkanja, to može značiti da vaš bojler ima poteškoća s paljenjem. To može biti zbog kvara paljenja.

U takvim slučajevima nije preporučljivo pokušavati sami riješiti problem. Umjesto toga, nazovite Plinaru jer bi problem mogao biti povezan s opskrbom plina.

Grgljanje/kapanje/klokotanje

Iako mogu postojati i drugi razlozi, klokotanje obično uzrokuje zarobljen zrak u vašem radijatoru. Ponekad je zvuk klokotanja iz vašeg bojlera samo kretanje tople vode, tako da nema razloga za brigu.

Međutim, ako se zvuk nastavi i postane učestaliji, savjetujemo vam da provjerite sljedeće:

Odzračite radijator: Klokotanje može potjecati od uređaja spojenog na kotao, poput radijatora. Nakon odzračivanja radijatora provjerite tlak u bojleru i po potrebi ga dopunite.

Smanjenje tlaka u bojleru može dovesti do dodatnih problema. Ako šumovi potraju, problem je negdje drugdje.

Provjerite tlak vode: nizak tlak vode mogao bi biti krivac za klokotanje. To možete provjeriti na manometru u ormariću bojlera.

Ako je brojčanik u crvenom dijelu, to znači da je tlak prenizak i vaš bojler treba ponovno staviti tlak.

 
Nastavi čitati
Kliknite za komentar

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

magazin

Inspektorat ima važne obavijesti za vlasnike ovih automobila: Ako ih imate, javite se trgovcu

Objavljeno

-

By

Pexels

Državni inspektorat je utvrdio nedostatke na nekim vozilima te poziva vlasnike da se jave trgovcima kod kojih su ih kupili.

Državni inspektorat ima važne obavijesti za vlasnike vozila Peugeot 208 II, 3008, 5008 te Citroen C3 IV.

Vlasnici Peugeota 208 (tip II, vozila proizvedena od 7. listopada 2022. do 3. prosinca 2024.) trebaju se javiti trgovcu kod kojeg su kupili automobil jer, kako navodi DIRH, potrebno je zamijeniti motorno ulje kako bi se izbjegao bilo kakav rizik od oštećenja mlaznice hlađenja uljem, što može dovesti do oštećenje motora. U najgorem slučaju ulje može kapnuti na ispušni vod uzrokujući dim/požar u prostoru motora, prenosi Dnevnik.hr.

Detalje pogledajte OVDJE.

Vlasnici Peugeota 3008 i 5008 (tip K, vozila proizvedena od 23. rujna do 5. studenog 2024.) trebaju se obratiti trgovcu kod kojeg su kupili automobil jer, kako navodi DIRH, nasloni za glavu prednjih sjedala možda neće ostati u položaju u kojem su postavljeni zbog neispravnih utora za zaključavanje na nosačima naslona za glavu.

Detalje pogledajte OVDJE.

Vlasnici Citroena C3 (vozila proizvedena od 7. listopada 2022. do 20. lipnja 2024.) trebaju se obratiti trgovcu kod kojeg su kupili automobil jer, kako navodi DIRH, potrebno je zamijeniti motorno ulje kako bi se izbjegao bilo kakav rizik od oštećenja mlaznice hlađenja uljem, što može dovesti do oštećenje motora. U najgorem slučaju ulje može kapnuti na ispušni vod uzrokujući dim/požar u prostoru motora.

Detalje pogledajte OVDJE.

 
Nastavi čitati

magazin

“Moždani pacemakeri”: Implantati na testiranju za pomoć alkoholičarima i narkomanima

Objavljeno

-

By

Unsplash

Kirurzi će staviti implantate u mozgove alkoholičara i ovisnika o opioidima u pokusu čiji je cilj testiranje upotrebe električnih impulsa za borbu protiv žudnje za pićem i drogama, piše britanski list Guardian.

Ta se tehnika već koristi za pomoć pacijentima u kontroli nekih učinaka Parkinsonove bolesti, depresije i opsesivno-kompulzivnog poremećaja (OKP).  Sada skupina liječnika i istraživača – sa sveučilišta Cambridge i Oxford te King’s Collegea u Londonu – želi koristiti duboku stimulaciju mozga kako bi pokušali smanjiti žudnje ovisnika i potaknuti njihovu samokontrolu.

“Duboka moždana stimulacija djeluje poput pacemakera”, rekla je za Observer glavna istraživačica projekta, prof. Valerie Voon s odjela za psihijatriju Sveučilišta Cambridge.

“Baš kao što možemo koristiti pacemaker za stabilizaciju abnormalnih električnih ritmova u srcu osobe, vjerujemo da možemo koristiti moždani implantat da djeluje kao pacemaker i normalizira devijantne električne ritmove mozga koji su povezani s ovisnošću. Ovo će ispitivanje pokazati je li to praktična ideja.”

Korištenje moždanih implantata posljednjih je godina postalo popularno kod liječnika koji liječe moždane poremećaje. Više od četvrt milijuna ljudi opremljeno je njima za kontrolu simptoma niza stanja. U slučaju Parkinsonove bolesti, implantati isporučuju impulse centrima za kretanje u mozgu pacijenata i zaustavljaju simptome koji uključuju drhtanje i nevoljne pokrete.

Nekoliko nedavnih malih studija sugeriralo je da bi se tehnika mogla proširiti za korištenje kod ovisnika o alkoholu i opioidima. Znanstvenici sada dovršavaju planove za prvo potpuno kliničko ispitivanje duboke moždane stimulacije kako bi utvrdili može li se proširiti kako bi se suprotstavilo rastućoj krizi ovisnosti o alkoholu i drogama u Velikoj Britaniji i drugim zemljama.

Ovisnost o opioidima također je ozbiljan zdravstveni problem. Gotovo polovica svih smrtonosnih trovanja drogama sada uključuje opijate kao što su heroin i morfij.

“Većina ljudi zadobije teška oštećenja ako postanu ozbiljno ovisni o alkoholu ili opioidima”, rekla je Voon. “Njihova žudnja ne utječe samo na njih. Njihove obitelji, njihovi roditelji, njihovi supružnici i njihova djeca također pate. Ovisnost nikada nije samo individualni poremećaj.”

“Ovisnici su nesposobni za rad, a također se suočavaju s opasnošću od predoziranja. To je postalo vrlo ozbiljan problem za moderno društvo”, kazala je ona.

 
Nastavi čitati

magazin

Znate li kako najekonomičnije voziti autocestom? Postoji točno određeno pravilo

Objavljeno

-

By

Pexels

Pri kojim brzinama je vaš automobil najekonomičniji? Svi ćemo razviti neku svoju filozofiju i misliti da znamo odgovor na ovo pitanje, ali postoje neka pravila koja su već dokazana.

Dakle, za većinu vozila vrijedi pravilo da ubrzate što prije, prebacite u najvišu brzinu, vozite do 90 km/h i održavate okretaje motora od 1500 do 2500 o/min. Tada je potrošnja najniža, a i najmanje opterećujete motor, piše HAK revija.

Što je s brzinama na autocestama i ekonomičnom vožnjom?

Njemačka stručna organizacija TÜV preporuča brzinu od 70 do 80 posto maksimalne brzine – ali ona ne smije prijeći 130 km/h. Ovo pravilo (do 80 posto maksimalne brzine) vrijedi za slabije automobile koji nemaju visoku krajnju brzinu. Automobil koji ima maksimalnu brzinu 150 km/h trebao bi stoga ostati u rasponu brzina između 105 i 120 km/h.

 
Nastavi čitati
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi

U trendu