Connect with us

Tech

Stiže novitet koji su brojni korisnici dugo željeli: Evo što se mijenja s opcijom Stories na Instagramu

Objavljeno

-

pexels

Iz Instagrama su potvrdili ovu opciju, no ona trenutačno još nije dostupna svim korisnicima.

Dok se klasičan sadržaj na Instagramu može javno komentirati, situacija je drukčija za Stories, odnosno objave koje na ovoj mreži nestaju nakon jednog dana, piše Zimo.

Do sada nije bilo mogućnosti komentiranja takvih priča te, ako želite komentirati objavu, postoji mogućnost slanja direktne poruke, no jasno, takvi komentari nisu javni.

Instagram sada uvodi promjene u Stories, s ciljem povećanja angažmana i korištenja te opcije. Dio korisnika Metine mreže tako je već dobio mogućnost komentiranja priča, a u budućnosti bi ta opcija trebala biti dostupna svima.

Ipak, čini se kako će, barem na početku, takve objave moći komentirati samo korisnici koji prate osobu koja je objavila priču, ali i koje ta osoba prati.

Kako je riječ o komentarima na objave koje nestaju nakon 24 sata, kada priča nestane s Instagrama, nestat će i komentari ispod storija. Komentari priča prikazuju se na dnu ekrana tako da ne utječu na prikaz same objave.

Ova opcija, naglašavaju na Tech Crunchu, inspirirana je korisničkim ponašanjem te su je brojni korisnici dugo vremena s nestrpljenjem iščekivali.

Naime, kako je nedavno komentirao prvi čovjek ove društvene mreže Adam MosseriStories su postali jedna od najpopularnijih opcija na Instagramu te je čak više korištena i u odnosu na klasične objave, tako da je jasno da u Instagramu žele dodatno poboljšati iskustvo korištenja Storiesa.

Također, ovo je još jedan način na koji iz Instagrama žele povećati javni angažman korisnika, odnosno njihovu aktivnost unutar same aplikacije jer, prema Mosseriju, u posljednje vrijeme korisnici sve više komuniciraju putem privatnih poruka, a ne komentara u javnim objavama, što naravno, utječe na povećanje aktivnosti na samoj društvenoj mreži i vrijeme koje se provodi na Instagramu.

Korisnici Instagrama koji ne žele da drugi komentiraju njihove priče, mogu jednostavno isključiti tu opciju i nastaviti objavljivati priče kao i do sada, bez mogućnosti da ih drugi komentiraju.

Još jedan novitet na ovoj mreži o kojem smo nedavno pisali, a koji su najavili iz Instagrama odnosi se na dodavanje glazbe svom profilu.

Riječ je o opciji koja je bila popularna još na MySpaceu, ali nema sumnje da će je prihvatiti i veliki broj korisnika Instagrama.

Ova društvena mreža nastavit će s razvojem i testiranjem novih opcija te u budućnosti možemo očekivati daljnje novitete koji će poboljšati iskustvo korištenja Instagrama.

 
Nastavi čitati
Kliknite za komentar

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Tech

Uzrokuju li mobiteli rak? Evo što je pokazalo najveće istraživanje dosad

Objavljeno

-

By

Pixabay

Korištenje mobilnih telefona ne povećava rizik od razvoja raka, pokazalo je dosad najopsežnije istraživanje na tu temu koje je naručila Svjetska zdravstvena organizacija.

Analizirali smo i saželi sve znanstvene dokaze iz opservacijskih studija na ljudima na tu temu iz cijelog svijeta”, rekao je koautor Dan Baaken iz njemačkog Saveznog ureda za zaštitu od zračenja (BfS), jednog od instituta uključenih u istraživanje.

“S velikom sigurnošću možemo reći da nismo ništa previdjeli”, rekao je Baaken.

Analizirali su čak 5000 studija na temu povezanosti mobitela i raka objavljenih u proteklim desetljećima.

U svojoj konačnoj analizi uključili su sve vrste raka, ali su se posebno usredotočili na one koji pogađaju središnji živčani sustav, uključujući tumore mozga.

Otkrili su da korištenje mobilnog telefona ne dovodi do povećanog rizika od raka, uključujući tumore mozga, tumore hipofize, tumore žlijezda slinovnica ili leukemiju.

Izloženost radiofrekventnom zračenju baznih stanica ili antena za emitiranje također nije povećalo rizik od razvoja raka, prema istraživačima.

Analiza objavljena u časopisu Environment International uključila je studije do kraja 2022., što znači da nisu uključena istraživanja o novoj 5G tehnologiji za mobilne mreže.

“Međutim, uključili smo studije s kontaktom s radarskim izvorima, a radar ima sličnu frekvenciju kao 5G”, rekao je Baaken.

 
Nastavi čitati

Tech

Objavljen popis 50 najčešćih lozinki u ovoj godini. Je li vaša na listi?

Objavljeno

-

By

Tijekom proteklih pet godina, 123456 je rangirana kao najčešća lozinka na svijetu. Kako biste izbjegli napad hakera, ove lozinke izbjegavajte.

Koliko je važno odabrati jaku lozinku uglavnom je svima jasno. Ako znate što će hakeri prvo pokušati unijeti kao lozinku onda to treba izbjeći pod svaku cijenu.

Najčešća lozinka je 123456, prema Nord Securityju, tvrtki koja proizvodi proizvode za kibernetičku sigurnost, piše Reader’s Digest.

“Tijekom proteklih pet godina, 123456 je rangirana kao najčešća lozinka na svijetu”, kaže Gediminas Brencius, voditelj proizvoda u NordPassu.

50 najčešćih lozinki

U slučaju da još uvijek trebate malo motivacije da promijenite svoje lozinke, razmislite o ovom podatku: Prema Brenciusu, 70 posto lozinki na NordPassovom najnovijem popisu lozinki može se probiti za manje od sekunde.

Najnoviji popis lozinki s NordPass-a rangira ove kao najčešće u svijetu:

  • 123456
  • admin
  • 12345678
  • 123456789
  • 1234
  • 12345
  • password
  • 123
  • Aa123456
  • 1234567890
  • 1234567
  • 123123
  • 111111
  • Password
  • 12345678910
  • 000000
  • admin123
  • 1111
  • P@ssw0rd
  • root
  • 654321
  • qwerty
  • Pass@123
  • 112233
  • 102030
  • ubnt
  • abc123
  • Aa@123456
  • abcd1234
  • 1q2w3e4r
  • 123321
  • qwertyuiop
  • 87654321
  • 987654321
  • Eliska81
  • 123123123
  • 11223344
  • 0987654321
  • demo
  • 12341234
  • qwerty123
  • Admin@123
  • 1q2w3e4r5t
  • 11111111
  • pass
  • Demo@123
  • azerty
  • admintelecom
  • Admin
  • 123meklozed
 
Nastavi čitati

Tech

Infobip Shift 2024: Na Višnjiku više od stotinu predavača najveće developerske konferencije

Objavljeno

-

By

FOTO: Nenad Opačić

Infobip Shift, najveća developerska konferencija u ovom dijelu Europe, vraća se u Zadar na Višnjik od 15. do 17. rujna. Događaj koji će i ove godine u Hrvatskoj okupiti tisuće profesionalaca iz informatičke industrije ove će godine obilježiti proširenje trajanja programa na tri dana, a iz Infobipa najavljuju i nikad veći broj predavača – njih čak 110.

Konferencija započinje 15. rujna kada će se održati tri popratna, neformalna događaja na različitim lokacijama u Zadru, a dvodnevni konferencijski program od sljedećeg dana započinje u ŠC Višnjik.

„Iako je riječ o rekordnom broju predavača, prvenstveno smo se vodili kvalitetom sadržaja i vrijednosti koju naši posjetitelji mogu dobiti. Osnivači kompanija, tehnički direktori, vrhunski programeri, softverski inžinjeri, ulagači, profesori, voditelji podcasta i drugi stručnjaci različitih profesija će na Infobip Shiftu podijeliti svoju perspektivu i znanje kroz predavanja, radionice i panel rasprave“, najavio je konferenciju Nikola Radišić, voditelj Shiftovog tima u Infobipu te istaknuo: „Očekujemo oko četiri tisuće posjetitelja, a zanimljiv je podatak da nam oni dolaze iz Europe, Sjeverne Amerike, Azije, Afrike i Australije što dovoljno govori o rastu i značaju Infobip Shifta na globalnoj sceni“.

Tehnološki i telekomunikacijski divovi na pozornici

Raznovrstan popis predavača predvode velike kompanije čije prisustvo na Shiftu nije novost. Predstavnici Googlea, Microsofta, AWS-a i Spotifyja, baš kao i stručnjaci iz developerima dobro poznatih kompanija kao što su Red Hat, Atlassian i Postman, održat će predavanja na konferenciji. Po prvi puta, na Shiftu će se naći i predstavnici Infobipovih partnera, velikih telekomunikacijskih kompanija s kojima prvi hrvatski jednorog surađuje.

„Shift će ove godine biti i prilika za novi iskorak u suradnji s partnerima kao što su Orange, Telefonica, Deutsche Telekom i Hrvatski Telekom, divovima čije usluge koristi gotovo milijardu ljudi. Na Shiftu ćemo zajednički predstaviti neke od ideje za unapređenje telekomunikacija u budućnosti te otkriti kako developeri mogu koristiti aplikacije telekomunikacijskih pružatelja usluga i tako poboljšati korisničko iskustvo. Na Shiftu će biti prisutna i Nokia, međunarodni telekomunikacijski lider te odnedavno Infobipov partner. Dolazak svih ovih partnera na Shift omogućit će uvid u zanimljive projekte na kojima radimo, ali, vjerujem, podići našu suradnju na višu razinu“, objašnjava Viktorija Radman, Infobipova direktorica za poslovanje s telekomima.

Program Infobip Shifta održat će se na sedam pozornica na kojima će se obraditi najvažnije teme aktualne softverske industrije – od umjetne inteligencije preko upravljanja inženjerskim timovima do kibernetičke sigurnosti. Izdvojeni program održat će se na Startup pozornici koja će ugostiti panele na teme koje su važne osnivačima startupa i onima koji razmišljaju o pokretanju startupa.

Zaokruženo iskustvo

Uz vrhunski edukativan program, iskustvo će upotpuniti i bogat zabavni sadržaj koji će posjetiteljima omogućiti opuštanje između predavanja. Gaming sadržaji, arkadne igre, utrka dronova ili brijanje kod profesionalnog brijača samo su neke od aktivnosti dostupnih posjetiteljima koje će ovu konferenciju izdvojiti od sličnih događaja. Kao i inače, konferencijski dani završit će već legendarnim Shiftovim afterpartyjima.

Na konferenciji će se moći iskušati i auto kompanije Elmo, pionira u upravljanju vozilima na daljinu. Zahvaljujući Elmovoj tehnologiji te podršci Nokie i Hrvatskog Telekoma, vozači će sjesti za upravljačku konzolu na Višnjiku i u stvarnom vremenu voziti auto koji se nalazi u Finskoj, oko 2000 kilometara sjeverno.

Shift u Zadru održat će se pet mjeseci nakon američke inačice koja se održala u Miamiju. Time se nastavlja okupljanje međunarodne developerske i startup zajednice oko Infobipa Shifta, koji se iz godine u godinu sve bolje pozicionira na globalnoj razini, što potvrđuje i rast broja posjetitelja, izlagača i partnera iz godine u godinu.

Više informacija o programu i ulaznicama može se pronaći na službenoj stranici događaja.

O Infobipu:

Infobip je krenuo kao mala startup kompanija iz Vodnjana u Istri. Danas, s preko 15 godina iskustva u IT industriji, globalno zapošljava oko 3400 ljudi te posluje na šest kontinenata kroz više od 70 ureda. Razlog ovolikom uspjehu su Infobipova komunikacijska platforma i usluge za poslovne subjekte koje mogu doprijeti do gotovo 7 milijardi korisnika i stvari u više od 190 zemalja. Time je omogućena besprijekorna mobilna komunikacija poslovnih subjekata s njihovim krajnjim korisnicima – na svakom kanalu i uređaju, u svakom trenutku i bez obzira na to u kojem se dijelu svijeta nalaze. Kompanija surađuje i u partnerstvu je s vodećim mobilnim operatorima, kompanijama koje razvijaju messaging aplikacije, bankama, e-commerce kompanijama, društvenim mrežama i tehnološkim kompanijama. Infobip je u svijetu prepoznat kao dobitnik brojnih nagrada za kvalitetu usluga koje provodi pri čemu surađuje s najvećim svjetskim chat aplikacijama poput WhatsAppa, Vibera, Telegrama te s globalno poznatim brendovima poput Virgin Megastore, Strave, Ubera, Zendeska, Burger Kinga i mnogim drugima.

 
Nastavi čitati
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi

U trendu