magazin
29. I 29. RUJNA / U Arsenalu osmo izdanje otvorenog kviz prvenstva “Memorijal Mirka Miočića”
Osmo izdanje otvorenog kviz prvenstva „Memorijal Mirka Miočića“ održat će se 28. i 29. rujna 2024. godine u Zadru.
Kao i prethodnih godina, partner događaja je Ilirija d.d. te će se stoga Memorijal po osmi put održati u najboljem zadarskom prostoru, odnosno u Arsenalu.
I ove vas godine očekuju individualni kviz, kviz parova, ekipni kviz, knockout kviz te tri tematska kviza, a kao i svake godine, večer prije samog Memorijala održat će se tradicionalni random pub kviz. Raspored možete pronaći na dnu.
– Za Ekipni kviz, kotizacija iznosi 20 eura po ekipi od najviše četiri osobe,
– Za sve ostale kvizove zajedno, kotizacija iznosi 15 eura po osobi te ne vrijedi za nastup na Ekipnom kvizu.
magazin
Što znači kada na satu vidite 11:11 ili 15:15 i slične kombinacije? Evo što kažu numerolozi
Jeste li ikada primijetili ponavljanje brojeva na satu poput 11:11, 15:15 ili 2:22? Numerolozi smatraju da to nisu samo slučajnosti, već poruke koje nas vode na životnim stazama.
Numerolozi vjerujuda se brojevi koje često vidite na satu ili drugim uređajima pojavljuju s određenom svrhom i nose posebne poruke.
Vjeruje se da ti brojevi koji se ponavljaju mogu biti znakovi ili tragovi da vam svemir želi pružiti smjernice za bolje razumijevanje života, upozorenja na nadolazeće promjene ili vam jednostavno pomoći da prepoznate prilike.
Brojevi bi vas trebali voditi do veće jasnoće u vezi životnih događaja, odnosa ili odluka o karijeri. Numerolozi kažu da su ti trenuci u kojima primjećujete određene brojeve trenuci u kojima vam se otvara energija svemira i omogućava vam da bolje uočite skrivene veze i tragove.
Što znače određeni sati prema tumačenju numerologa
1.10 – Kaže se da ovaj broj simbolizira povezanost s drugima. Možda je vrijeme da se povežete s nekim tko treba vašu podršku.
2.20 – Numerolozi smatraju da to znači pozitivne promjene. Trebao bi predstavljati dobre vijesti ili važne pomake u životu.
2.22 – Vjeruje se da ovaj broj nosi poruku podrške. To znači da imate sve resurse i podršku koja vam je potrebna za postizanje vaših ciljeva.
3.30 – Simbolizira osjećaje drugih prema vama. Numerolozi vjeruju da bi netko koga poznajete mogao imati jake osjećaje prema vama i možda želi razgovarati.
4.40 – Kaže se da ovaj broj ukazuje na potrebu za pažnjom. Možda netko vama blizak treba vašu podršku.
5.50 – Numerolozi ovu kombinaciju povezuju s iznenađenjem ili ugodnim događajem koji donosi pozitivne promjene.
10.01 – Kombinacija ukazuje na to da vam važna osoba još nije potpuno usredotočena na vas. Numerolozi vam savjetuju da razjasnite svoje osjećaje.
11.11 – Prema numerolozima, ova kombinacija simbolizira da ste na pravom putu. Označava razdoblje osobnog rasta i usklađivanja s misijom. Potiče vas da slijedite svoje snove.
12.21 – Znači upozorenje na probleme u odnosima. Numerolozi predlažu da razmislite o rješavanju sukoba i pogrešnih tumačenja.
13.31 – Ovaj broj navodno znači da vas očekuju izazovi. Numerolozi vas potiču da se pripremite za sve neočekivane događaje.
14.41 – Kombinacija brojeva donosi optimistične izglede. Predstavlja sreću, prilike i pozitivne promjene.
14:44 – Numerolozi kažu da ova kombinacija donosi sreću, ali istovremeno podsjeća da na tom putu može biti izazova. Potiče vas da ostanete usredotočeni na svoje ambicije.
15.15 – Broj ukazuje na područje ljubavi. Numerolozi tvrde da to znači promjene u ljubavnim vezama ili priliku za produbljivanje sadašnje veze.
15.51 – Numerolozi smatraju da ovi brojevi pokazuju sumnju u emocije, što je znak jasnoće u komunikaciji.
20.02 – Simbolizira nečiju čežnju da bude u vašoj blizini. Numerolozi kažu da je ovo vrijeme za obnovu veza.
21.12 – Vjeruje se da ovaj sat ukazuje na prisutnost zaštitne energije ili anđela čuvara koji vam daje osjećaj sigurnosti.
23.32 – Kombinacija predstavlja upozorenje da obratite pozornost na kritike iz okoline. Numerolozi preporučuju da provjerite svoje veze i saznate tko vas ne podržava.
magazin
“DOMU MOM” / U prodaji zadnje ulaznice za veliki domoljubni koncert na Višnjiku!
Odbrojavaju se dani do velikog domoljubnog koncerta “Domu mom” koji će se održati 30. studenog u na zadarskom Višnjiku, a za koji se već traži ulaznica više.
Naime, za ovaj gotovo rasprodani koncert još samo 10 % ulaznica čeka one koji će požuriti osigurati svoja mjesta kako bi uživo čuli poznate pjesme Mate Bulića, Tomislava Bralića i klape Intrade, Miroslava Škore, Meri Cetinić, Klape HRM-a “Sv. Juraj”, Šime Jovanovca, Ivane Kovač, Tihe Orlića, Ivice Sikirića Iće, Adalberta Turnera Jucija, Zaprešić Boysa, Dražena Žanka, Mirka Švende Žige, Jure Brkljače, Pave Ravenšćak, Dine Petrića, Frane Pehara, Lucije Zovko i drugih.
Posjetitelji će tijekom večeri uživati u glazbenom spektaklu s pozornicom u samom središtu dvorane, što će omogućiti jedinstveni doživljaj posjetiteljima na svih sjedećih i stojećih pozicija unutar dvorane. Ova centralna pozornica i kružna dvorana, kako kažu organizatori, simbolično prikazuje neprekinuti krug zajedništva – onog ljubavi prema domovini.
Koncert “Domu mom” bit će večer ponosa, emocija, zahvalnosti i ljubavi prema domovini, na kojoj će ova poznata imena hrvatske estrade zapjevati najljepše pjesme posvećene upravo Lijepoj Našoj, a posjetitelji svih generacija ujedinit će se u pjesmama koje će oriti ovom velikom zadarskom dvoranom.
Svoje ulaznice za ovaj glazbeno-scenski domoljubni spektakl u organizaciji Laudato televizije koji se ne propušta možete nabaviti već danas na Eventim.hr ili u Laudato galerijama u Zagrebu i Zadru. Kao za rasprodani koncert koji se u siječnju održao u zagrebačkoj Areni, i za ovaj, zadarski, organizatori su pripremili majice koje su oduševile posjetitelje. Svoj primjerak možete nabaviti preko mrežne trgovine Laudato televizije.
magazin
Jeste li znali za skrivenu poruku na bocama Coca-Cole?
Logotipi poznatih brendova postali su toliko ukorijenjeni u našim percepcijama da je teško vjerovati da bilo koji detalj o njima može proći nezapaženo. Pa ipak postoje deseci tajnih poruka u logotipima tvrtki, a kada ih jednom pronađete, nemoguće ih je zaboraviti. Uzmimo za primjer logotip Coca-Cole.
Coca-Cola font ikonski je sam po sebi. Ali ako pogledate malo pažljivije, u njemu se nalazi nešto što je srcu tvrtke – naklon sreći.
Zaintrigirani? Reader’s Digest otkriva tajne logotipa Coca-Cole i podijeliti stručna mišljenja o tome što ga čini nezaboravnim.
Koja je skrivena poruka u logotipu Cole?
Mnogi vjeruju da je vrpčasti nastavak na prvom “C” u Coca-Coli zapravo osmijeh. U teoriji, ovo se poklapa s glavnom porukom Coca-Cole da klasični gazirani napitak donosi sreću svima koji u njemu uživaju. I prijašnji slogani Coca-Cole uključivali su “Popijte Coca-Colu i nasmijte se”, “Otvorite sreću” i “Okusite osjećaj”.
Reillyj Newman, suosnivač kalifornijskog brending studija Motif Brands rekao je slijedeće: “Logotip Coca-Cole postao je američka ikona s aromom nostalgije.”
“Potpisni izgled riječi pomaže logotipu da djeluje autentično i osvježavajuće. Vizualno teče dok tipografija oblikuje svako slovo.” Dakle, koja je skrivena poruka?
“Vrpce se doimaju kao apstraktna tekućina, dok pozitivne krivine oblika podsjećaju na osmijeh “, kaže Newman.
Newman također primjećuje da tok i uzdignuti kutovi logotipa utječu na mozak potrošača kako bi registrirao više pozitivnih osjećaja dok mu oči klize slijeva nadesno preko riječi.
Povijest logotipa
John S. Pemberton, farmaceut, izumio je Coca-Colu davne 1886. godine. Prema Coca-Colinoj web stranici, vjeruje se daje Pembertonov knjigovođa F.M. Robinson stvorio prvu verziju logotipa Coca-Cole. Navodno je mislio da bi “dva C-a dobro izgledala u reklamama”, i doista jesu!
Robinson je predložio ime i napisao danas poznati zaštitni znak “Coca‑Cola” spencerskim pismom, koje je bilo popularno u to vrijeme. Iako je logotip evoluirao tijekom posljednjeg stoljeća i pol, još uvijek možete vidjeti te korijene u trenutnoj verziji.
Samo četiri godine nakon svog početka 1890., Coca-Colin logo dobio je dašak dodatne drame, jer je dodano više vrtloga da bi se istaknuo. Tada je stilski postao bliži logotipu Coca-Cole kakav poznajemo danas.
No svoj današnji karakteristični izgled, dobiva tek krajem šezdesetih. Naime, Coca-Cola je 1969., počela koristiti bijeli font u crvenoj kvadratnoj kutiji, s bijelom vrpcom ispod nje.
Tko je stvorio logo Cole?
Iako se vjeruje da je Robinson stvorio prvi logotip Coca-Cole, Louis Madarasz, teksaški kaligraf, inzistirao je na tome da je on bio taj koji je dizajnirao logotip.
Robinson je to opovrgao tijekom sudskog postupka iz 1914. godine, inzistirajući na tome da su ga stvorili on i gospodin po imenu Frank Ridge. Nažalost, Madarasz je preminuo 1910. godine i nikada nije imao priliku iznijeti svoju stranu priče.
-
ZADAR / ŽUPANIJA3 dana prije
KAD I KAMO U SHOPPING? / Donosimo radno vrijeme trgovina u Zadru ove nedjelje…
-
magazin3 dana prije
VEČERAS U BENKOVCU: “Kad udari južina” u Domu kulture
-
ZADAR / ŽUPANIJA2 dana prije
SVEUČILIŠTE / U srijedu komemoracija za akademika Luka Paljetka
-
Sport5 dana prije
U ZADAR STIŽE PREKO 270 SPORTAŠA / Ovog vikenda na Višnjiku Prvenstvo Hrvatske u sportskoj gimnastici!