Connect with us

ZADAR / ŽUPANIJA

“SEE YOU SOON!” Turistička zajednica Zadarske županije pokrenula prvu marketinšku kampanju za 2023.

Objavljeno

-

S ciljem što ranijeg poticanja potencijalnih posjetitelja na dolazak u destinaciju, Turistička zajednica Zadarske županije pokrenula je posljednju ovogodišnju, ili bolje reći prvu marketinšku kampanju za 2023. godinu, na ključnim emitivnim tržištima koja posebno dobro reagiraju na rani booking.

Kampanja krovnog naziva See You Soon! cilja postojeće i potencijalne goste Zadarske županije s tri ključna tržišta – Njemačke, Austrije i Nizozemske. Kampanja je ciljano planirana na kraju godine kada su na odabranim tržištima dani kratki, tamni i hladni. Vizualna strategija prati ideju kampanje kroz izuzetno plave, sunčane i morske motive kako bi se dobilo na dodatnoj vidljivosti te time istaknuli u odnosu na trenutne, uglavnom blagdanske, reklamne kampanje.

Kampanja se realizira u suradnji s najvećim medijskim kućama na svakom tržištu i to isključivo kroz vizualno snažne formate. Okosnicu čini digitalno vanjsko oglašavanje (DOOH) u središtima i najprometnijim lokacijama najvećih gradova (Beč, München, Stuttgart, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Amstelveen), a pojačano online video i veliki branding display oglasima na najposjećenijim portalima (AD.nl, t-online.de, Krone.at, WEB.de, GMX.net). Kampanja će trajati kroz cijeli prosinac i dio siječnja kako bi se potaknule rane rezervacije.

O uspješnosti digitalnih kampanja koje već godinama provodi Turistička zajednica Zadarske županije govori i podatak kako se digitalna kampanja Turističke zajednice Zadarske županije za 2022. godinu „Reconnect with yourself – Say YES! to Zadar Region“ našla u vrlo jakoj konkurenciju u izboru European Excellence Awards-a.

Ulazak u uži izbor u kategoriji Balkan predstavlja veliko priznanje za navedenu kampanju jer prestižna europska komunikacijska nagrada “European Excellence Awards” u organizaciji Quadrige, berlinskog centra izvrsnosti u obrazovanju, informacijama, umrežavanju i poslovnim IT rješenjima, daje jedan sveobuhvatan uvid u komunikacijska postignuća diljem Europe.

Kampanja TZ Zadarske županije imala je snažne konkurente gotovo u potpunosti usmjerene na podizanje svijest o inkluzivnosti i zdravlju – kampanju Blue Balloons lidera u pomagalima za dijabetes tipa 1 također iz Hrvatske, bugarsku kampanju posvećenu podizanju nacionalne svijesti o ljudima s rijetkim bolestima The 20th Hero, te dvije rumunjske kampanje – Carrefoura Rumunjska za poticanja lokalnih farmera i pobjedničku Regina Maria Rumunjska, kampanju na temu mentalnog zdravlja.

Osnovna ideja digitalne kampanje TZ Zadarske županije koju je provela renomirana agencija S.T.A.R. Digital bilo je povezivanje sa sobom, povratak sebi nakon dugog i teškog razdoblja izolacije i karantene. Najbolji način za to su mir, tišina, ukusna hrana i čarobne prirodne ljepote koje posjetiteljima nudi Zadarska županija kao turistička destinacija.

Sveobuhvatnu kampanju su pratili brojni vizuali s motivima najljepših dijelova Zadarske županije i duhovitim pozivima na dolazak u naše destinacije.

Mihaela Kadija, direktorica TZ Zadarske županije je tom prigodom izjavila:

Iznimno smo zadovoljni i ponosni što je upravo naša kampanja ušla u uži izbor za “European Excellence Awards” što dokazuje njezinu kvalitetu i predstavlja veliki uspjeh posebno kada promotrimo druge konkurente kroz niz kategorija, a to su divovi oglašivačke industrije, poput farmaceutske, automobilske ili retail industrije. Pri tom je dodala kako je ova digitalna kampanja samo jedna u nizu komunikacijskih i promidžbenih aktivnosti koju provodi TZ Zadarske županije, a nagrada je poticaj i potvrda kako idemo u dobrome smjeru te radimo taj posao na razini europske oglašivačke konkurencije.

 

ZADAR / ŽUPANIJA

DOBRO JE ZNATI / Radno vrijeme trgovina u Zadru ove nedjelje…

Objavljeno

-

By

Donosimo raspored rada većih marketa i supermarketa, odnosno trgovačkih lanaca u Zadru u nedjelju, 6. travnja 2025.

BAUHAUS:

Zatvoreno

KAUFLAND:

Zatvoreno

EUROSPIN:

Zatvoreno

HEY PARK

Zatvoreno

TOMMY

Trg Damira Zdrilića 1 – od 7 do 20

Skradinska 8 – od 7 do 21

Bože Peričića 5 – od 8 do 14

Put Nina 89 – od 7 do 21

KONZUM:

Polačišće 2 – od 7 do 13

Frane Petrića 10 – od 7 do 13

LIDL:

Zatvoreno

SPAR

Polačišće 4 – od 7 do 14

PLODINE

Zatvoreno

SUPERNOVA:

Zatvoreno

STUDENAC:

od 7 do 21:

Put Murvice 49, Zadar

Ulica Franje Fanceva 13, Zadar

Put Vrela 2, Zadar

Velebitska ulica 14, Zadar

Ulica Ivana Skvarčine 18, Zadar

Ulica Ante Starčevića 15, Zadar

Obala kneza Branimira 14, Zadar

Šibenska ulica 9C, Zadar

Put Stanova 63, Zadar

Mate Balote 54, Zadar

Ul. Roberta F. Mihanovića 62, Zadar

Ulica Miroslava Krleže 5A, Zadar

Ivana Zadranina 1/A, Zadar

RIBOLA

Put Petrića 51C, Zadar 7:00-21:00

Ulica Ivana Lucića 18, Zadar 7:00-21:00

Vukovarska ulica 6a, Zadar 7:00-21:00

Ulica Krste Odaka 5a, Zadar 7:00-21:00

PEVEX

Zatvoreno

METRO

Zatvoreno

EMMEZETA

Zatvoreno

ZADAR SHOPPING CAPITOL

Zatvoreno

CITY PARK ZADAR

Zatvoreno

 
Nastavi čitati

ZADAR / ŽUPANIJA

FOTOGALERIJA / Otvoren je Camino Zadar

Objavljeno

-

By

Zadarska županija dobila je svoju dionicu svjetski poznatog hodočasničkog puta – Camino de Santiago.

Od sada možete kročiti stopama hodočasnika kroz netaknute krajolike, slikovita mjesta i bogatu kulturnu baštinu – od Pirovca pa sve do Selina.

Dionica Camino Zadar duga je oko 153 kilometara, a vodi vas kroz srce zadarskog zaleđa, uz more, masline, crkve i priče koje čekaju da ih otkrijete.

Hodnjom od Kožina do Nina, svetom misom u crkvi sv Anselma , podjelom Compostela i prigodnim programom u kojem je sudjelovao mali talentirani pjevač Leo Rados službeno je otvoren Camino Zadar, ali i Županijski dani.

Nositelj projekta Camino Zadar je Zadarska županija u suradnji s bratovštinom sv. Jakova te osam turističkih zajednica (Turistička zajednica Zadarske županije te turističke zajednice Zadra, Nina, Starigrada, Pakoštana, Sukošana, Sv. Filipa i Jakova i Vrsi).

U hodočasničkoj hodnji od Kožina do Nina sudjelovao je i zamjenik župana Šime Vicković zajedno s djelatnicima Zadarske županije.

 
Nastavi čitati

ZADAR / ŽUPANIJA

LIJEPA VIJEST / Uz zadarsku Opću bolnicu uskoro park za djecu s poteškoćama u razvoju!

Objavljeno

-

By

Prvog travnja u Opću bolnicu Zadar stigla je izuzetno lijepa vijest iz Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije i naravno – nije šala! Dobili su zeleno svjetlo za projekt „Povećanje učinkovitosti pružanja zdravstvenih usluga u prekograničnom području“, što bi značilo kako Opća bolnica Zadar uskoro kreće u izgradnju i uređenje senzornog dječjeg igrališta.

Zelena površina, u neposrednoj blizini bolničkog kruga, zaživjet će kao park za svu djecu, ali posebno prilagođen mališanima s poteškoćama u razvoju za koje će se instalirati senzorna oprema. Ljuljačka, klupa, trampolin, platforma, staza, senzorna ploča i info tabla, djeci će pružiti sate i sate fizičke aktivnosti, ali i nužnu stimulaciju na intelektualnom, emocionalnom i socijalnom planu. Upravo je ova potonja stimulacija, uključivanje djece s poteškoćama u razvoju u društveni život naše zajednice, bila jedna od glavnih vodilja prilikom prijave projekta u sklopu Programa prekogranične suradnje između Republike Hrvatske i Bosne i Hercegovine.

Novi dječji park pružit će sigurnu i nesmetanu igru djeci s poteškoćama u razvoju te druženje s ostalom djecom. Upravo je igra sastavni i važan dio djetinjstva jer ona pridonosi cjelokupnom psiho-motoričkom razvoju djeteta. Sva su djeca neprocjenjiv potencijal našeg društva, stoga Opća bolnica Zadar na ovaj način daje svoj obol kvalitetnijem odrastanju naših najmlađih sugrađana.

Nositelj projekta je Opća bolnica Zadar, a partner na projektu je Dom zdravlja Mostar. Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije financirat će prihvatljive aktivnosti Projekta do najvišeg ukupnog iznosa 35.000,00 EUR.

Trajanje projekta je do 30. studenog 2025.

 
Nastavi čitati
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi

U trendu