ZADAR / ŽUPANIJA
USUSRET JOŠ JEDNOJ IZAZOVNOJ SEZONI Objava iz Turističke zajednice ZŽ: “U tijeku intenzivna promocija turizma Zadarske županije na ključnim tržištima”
Svjesni kako će ova godina biti posebno zahtjevna što se turističkih kretanja tiče, Turistička zajednica Zadarske županije je još u prosincu prošle godine započela sa snažnim aktivnostima promocije Zadarske županije i njenih najvažnijih i najatraktivnijih turističkih proizvoda na ključnim tržištima, a koje su i dalje u tijeku. Cilj je svih aktivnosti pozivanje gostiju da svoj odmor u 2022. godini provedu u Zadarskoj županiji, te daljnji rast prepoznatljivosti Zadarske županije kao atraktivne i kvalitetne turističke destinacije bogate ponude. Aktivnosti u sklopu promocije Zadra i ostalih gradova i mjesta, prirodnih ljepota, otoka, nautike, kampinga, eno-gastronomije i ostalih turističkih potencijala regije provode se putem digitalnih kampanja, oglašavanja u značajnim tiskanim medijima, promotivnih oglasa i društvenih mreža, stoji u današnjem priopćenju. Evo što dodaju:
“Od veljače je u tijeku snažna on-line kampanja fokusirana na ključna emitivna tržišta, ali i avio-tržišta. U kampanji sudjeluju i TZ-i Biograda, Nina, Paga i Starigrada, a kako bi se time pojačao učinak pojedinačnih budžeta. Kampanja se provodi se na vodećim portalima tržišta na kojima se želi ojačati prepoznatljivost i prisutnost. Podijeljena u 3 vala pokriva veći dio godine, čak 7 mjeseci digitalne promidžbe. Prvi val, val pozicioniranja, bit će najveći i najduži jer mu je glavni cilj stvoriti opću svijest i potaknuti ljude da posjete zadarsku regiju. Provodi se od kraja veljače do svibnja na tržištu Njemačke, Austrije, Poljske, Češke, Italije, Slovenije, Velike Britanije, Francuske, Nizozemske, Belgije, Mađarske, Slovačke i Skandinavije.
Uslijedit će val za poticanje rezervacija u razdoblju od svibnja do srpnja, dok je treći val tzv. on-site kampanja koja je zakazana za srpanj i kolovoz te zalazi u rujan, a cilja goste koji su stigli na šire odredište Dalmacije i kojima se predstavljaju različite aktivnosti u kojima mogu sudjelovati te ih potiče za posjet raznim dijelovima županije.
Uz ovu snažnu kampanju, TZ Zadarske županije, počevši još od prosinca 2021., promovira Zadar i cijelu županiju u niz specijaliziranih i vodećih izdanja na ključnim emitivnim tržištima od kojih izdvajamo sljedeće.
U specijaliziranim njemačkim izdanjima OutdoorWelten i Wander Magazin Turistička zajednica Zadarske županije predstavlja brojne mogućnosti koje Zadarska županija nudi ljubiteljima prirode i aktivnosti na otvorenom. Na tržištu Velike Britanije, ali i šire jer čitanošću pokrivaju gotovo cijeli svijet, do lipnja traje kampanja kroz nekoliko izdanja britanskog National Geographic Traveler-u, dok je u izdanju The Travel Guide-a koje se distribuira s poznatim dnevnim listom The Guardian u siječnju objavljen veliki članak o ljepotama Zadra i županije. U specijaliziranom austrijskom časopisu Gute Reise također je objavljena bogata reportaža na dvije stranice o Zadru i okolici. Na tržištu Francuske Zadarska se regija promovira u časopisu Plein Air, kao i čuvenom Petit Futé vodiču i časopisu istoimenog izdavača, jednog od najcjenjenijih izvora preporuke za putovanja. Jedan od značajnijih turističkih proizvoda Zadarske županije, kamping turizam dodatno se promovira oglašavanjem u suradnji s udruženjima Kamping udruga Hrvatske i Top Camping.
Slovencima se Zadarska županija tradicionalno predstavlja u izdanjima Dnevnik, Delo i Večer kroz niz članaka i oglasa u prigodnim izdanjima vezano uz praznike i godišnje odmore.
Pored toga, Turistička se zajednica Zadarske županije oglasila u godišnjem vodiču poznatog američkog udruženja putničkih agenata ASTA, a koji služi svim profesionalcima u turizmu i promovira svjetske destinacije. ASTA WORLDWIDE DESTINATION GUIDE 2022/23.
Također je niz aktivnosti promocije usmjereno na domaće goste kojima se kontinuirano predstavljaju već prepoznatljivi turistički proizvodi Zadarske županije, a kako bi i gosti iz Hrvatske za svoje odredište izabrali upravo Zadarsku županiju.”
ZADAR / ŽUPANIJA
FOTO / Božićni susret tradicije i zajedništva: Župan Bilaver posjetio benediktinke i franjevce
Nastavljajući lijepu blagdansku tradiciju, župan Josip Bilaver, sa suradnicima je povodom božićnih blagdana posjetio zadarske redovničke zajednice. Obilazak benediktinki Samostana svete Marije te franjevaca u samostanima svetoga Frane i svetog Mihovila bio je prigoda za razmjenu blagdanskih želja, ali i osvrt na godinu koja je na izmaku.
U Samostanu svetoga Frane izaslanstvo Županije dočekali su gvardijan fra Stipe Nosić i fra Anselmo Stulić. Uz prigodne darove, razgovaralo se o aktualnim temama i razvoju Zadarske županije. Župan Bilaver pritom je naglasio kako je protekla godina bila iznimno uspješna, osobito na gospodarskom planu.
“Ostvareni rezultati daju nam čvrste temelje za daljnji razvoj, ali i razlog za optimizam u nadolazećem razdoblju. Ipak, materijalni napredak uvijek mora pratiti i briga o obiteljskim te duhovnim vrijednostima koje su srž našeg identiteta”, poručio je župan. Svi su se složili da je Božić blagdan okupljanja i obiteljskog zajedništva i da tu tradiciju trebamo prenositi i na nove generacije.
Posebno dojmljiv bio je posjet Samostanu svetog Mihovila, gdje su domaćini bili franjevci trećoreci glagoljaši predvođeni gvardijanom fra Nikolom Barunom. Budući da je odlukom nadbiskupa Milana Zgrablića ova crkva određena kao jubilejska crkva u kojoj vjernici mogu primiti potpuni oprost, intenzitet vjerskog života u 2025. godini dosegnuo je vrhunac, otkrili su franjevci.
Fra Nikola je istaknuo važnost zajedničkog rada na dobrobit svih stanovnika, otkrivši fascinantan podatak: samo je fra Edi Ricov tijekom ove godine osobno ispovjedio preko 8300 vjernika. Ovaj podatak potvrđuje važnost samostana kao „velike zadarske ispovjedaonice“ i ključnog mjesta duhovne utjehe.
Posjet benediktinkama Samostana svete Marije protekao je u radosnom ozračju uz zajedničku pjesmu. Župan je redovnicama zahvalio na njihovom predanom radu na očuvanju bogate kulturne i duhovne baštine Zadra.
Posebno je pohvalio njihov trud u izradi autentičnih proizvoda koji su postali prepoznatljiv brend županije, istaknuvši kako njihovo djelovanje predstavlja dragocjen doprinos kulturnom bogatstvu cijele zajednice. Župan Bilaver redovnicama je uputio iskrene božićne čestitke, zaželjevši im obilje zdravlja, mira i radosti u novoj godini te uspjeh i ustrajnost u njihovom svakodnevnom duhovnom djelovanju.
ZADAR / ŽUPANIJA
Božićni posjet Domu sv. Frane: Župan Bilaver uručio darove korisnicima
Povodom nadolazećih božićnih blagdana, župan Josip Bilaver sa suradnicima posjetio je Dom za odrasle osobe Sv. Frane u Zadru, ustanovu koja s posebnom pažnjom skrbi o sugrađanima kojima je potrebna dodatna podrška. U pratnji pročelnika Josipa Vidova i Šime Sikirića, župan je Domu uručio prigodan blagdanski dar – televizore za sobe korisnika, koje je u ime ustanove preuzela ravnateljica Vesna Dujić.
Župan Bilaver tom je prilikom korisnicima i djelatnicima uputio iskrene čestitke, poželjevši im sretan Božić te obilje zdravlja i mira u nadolazećoj 2026. godini. Istaknuo je kako su upravo ovakvi susreti prilika da se naglasi važnost brige za najranjivije članove društva, kojima su pažnja i osjećaj zajedništva od neprocjenjive vrijednosti.

Dom za odrasle osobe Sv. Frane pruža profesionalnu njegu, ali i prijeko potrebnu ljudsku blizinu. Upravo će novi uređaji dodatno uljepšati svakodnevicu korisnika i pridonijeti ugodnijem boravku u ustanovi.
S obzirom na važnost skrbi izvan vlastite obitelji, u okviru Doma djeluju i Dnevni boravak te Služba pomoći i njege u kući. Ovi programi obuhvaćeni su i stanovnici zadarskih otoka – Velog Iža, Ista i Silbe – čime se osigurava dostupnost socijalnih usluga i u udaljenijim sredinama.
Također, Dom Sv. Frane provodi sustav Halo pomoći koji omogućuje cjelodnevnu komunikaciju i brzu intervenciju osobama koje žive same. Sve navedeno potvrđuje ključnu ulogu ove ustanove u sustavu socijalne skrbi te njezin doprinos kvaliteti života u našoj zajednici.

ZADAR / ŽUPANIJA
ZELENI VAL / Županija Gradu uručila ugovor o dodjeli financijskih sredstava za projekt ozelenjivanja javnih površina
Zeleni val odnosi se na projekte ozelenjivanja javnih površina, a radi prilagodbe klimatskim pormjenama i u svrhu jačanja otpornosti urbanih sredina za 2025. godinu. Na Javni poziv mogle su se javiti jedinice lokalne samouprave. Gradu Zadru uručen je ugovor u vrijednosti od 31.226,00 eura.
– Izuzetno mi je drago što je i Županija razvila jedan poseban program za daljnje ozelenjivanje svih krajeva Zadarske županije i mi smo se kao Grad Zadar kojemu je to jedan od prioriteta, prijavili i uključili u tu inicijativu i projekt, konkretno za 95 stabala na području Bokanjca, uz retencijski bazen gdje želimo zazeleniti dodatnu površinu, i na taj način oplemeniti taj dio našega grada. Nastavljamo i s našim Zelenim planom, koristeći i sredstva iz EU fondova. Želimo drvorede u našim kvartovima, džepne šume, i na taj način jednostavno stvarati bolji i kvalitetniji ugođaj za sve naše građanke i građane, kazao je gradonačelnik Šime Erči prilikom preuzimanja ugovora te se zahvalio Zadarskoj županiji na sredstvima.
Uz Grad Zadar, sredstva su u okviru Zelenog vala dobili: Općina Jasenice, Općina Stankovci, Općina sv. Filip i Jakov, Općina Pašman, Grad Benkovac, Općina Posedarje, Općina Škabrnja i Općina Lišane Ostrovičke.
-
ZADAR / ŽUPANIJA4 dana prijePLANIRAJTE NA VRIJEME / Danas u Zadru rade samo ove trgovine…
-
magazin5 dana prijeFOTOGALERIJA S ADVENTA / Rišpet & Jonathan
-
Hrvatska5 dana prijePROGNOZA / Stiže promjena vremena: Očekuje li nas bijeli Božić?
-
ZADAR / ŽUPANIJA4 dana prijeFOTOGALERIJA / Promocija 147 prvostupnika Sveučilišta u Zadru







