Connect with us

ZADAR / ŽUPANIJA

DORIS PINČIĆ ZAŠTITNO LICE KAMPANJE HTZ-a Nastavak promocije ruralnog turizma kroz kampanju “Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!”

Objavljeno

-

Nakon odličnih promotivnih rezultata ostvarenih tijekom prošlogodišnje provedbe nacionalne kampanje „ Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku! “, Hrvatska turistička zajednica u suradnji s Ministarstvom turizma i sporta u ovoj godini nastavlja s aktivnostima promocije raznolike ponude hrvatskih ruralnih destinacija s fokusom na domaće tržište. Tako će u sklopu prvog vala ovogodišnje kampanje, koji će trajati od svibnja do kraja srpnja i koji obuhvaća sedam tematskih videa, biti istaknute sve zanimljivosti ruralnih destinacija oko područja Zadra, varaždinskog zavičaja, područja Splitsko-dalmatinske županije, poteza od Bilogore do Zagreba, Podravine, Šibenika i Knina, ali i Gorskog kotara.

„Pandemija COVID-a donijela je i određene promjene u navikama ljubitelja putovanja koji više nego ikada prije traže kvalitetu, autohtonost, održivost i sigurnost. Pritom također žele upoznavati manje poznate destinacije, kao i kulturu života lokalnog stanovništva. Navedene trendove prepoznajemo i uvažavamo te ih ističemo u sklopu ove kampanje, koja je tijekom prošle godine ostvarila odlične promotivne efekte. Navedeno potvrđuje i turistički promet u kontinentalnim ruralnim područjima čiji je rast od 40 posto u dosadašnjem dijelu godine rezultat, između ostalog, i provedenih promotivnih aktivnosti. Također, ovogodišnja kampanja osim na domaćem tržištu, koristit će se i u promociji na susjednim, inozemnim tržištima“, istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, nadodavši kako će se drugi val kampanje provoditi u razdoblju od rujna do listopada.

Zaštitno lice ove uspješne kampanje poznata je voditeljica Doris Pinčić, a zanimljivi video materijali za cilj imaju promociju ovog proizvoda koji nudi mogućnost odmora u čistoj prirodi, ali i domaće uzgojenu hranu, jedinstvene doživljaje, autohtona iskustva te kvalitetnu uslugu.

„Ruralni dijelovi Hrvatske i domaćim i stranim turistima pružaju autentični sadržaj kroz cijelu godinu. Sva istraživanja potvrđuju kako se navike putovanja suvremenih turista mijenjaju te se povećava postotak onih koji žele putovati održivije. To označava povećani interes za putovanjima izvan glavnog dijela godine, povećani interes za brigom za okoliš destinacije boravka te povezivanje s lokalnim stanovništvom. Također, turistima postaje bitno ostaviti svoj „zeleni otisak“ odnosno mjesto boravka učiniti boljim nego što su ga zatekli. Upravo zato je iznimno važan nastavak kampanje „Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!“ jer osim promocijskog dijela doprinosi i našem strateškom cilju razvoja Hrvatske kao održive turističke destinacije“, izjavila je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac.

Dodajmo kako je kampanja usmjerena na promoviranje pojedinih sadržaja po turističkim regijama, a kreirat će se i „best off“ video koji će sadržavati najbolje kadrove snimljenog materijala svih navedenih destinacija.

Kampanja će se provoditi na online i offline kanalima komunikacija te kroz društvene mreže Croatia, Full of Life uz oznake #RuralnaHrvatska i #DoživiDomaće.

 
Nastavi čitati
Kliknite za komentar

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

ZADAR / ŽUPANIJA

Pothvat Ivice Kapitanovića: Istim uljem šampion Noćnjaka i zlatni u New Yorku!

Objavljeno

-

By

Ivica Kapitanović, šampion Noćnjaka

Ova velika priznanja na Noćnjaku i u New Yorku su meni i mojoj obitelji  dodatan poticaj da se s još više žara posvetimo maslinama i proizvodnji vrhunskog maslinovog ulja, poručio Ivica  Kapitanović

Piše: Nedjeljko Jusup

Od svih zadarskih maslinara najviše razloga za zadovoljstvo ima Ivica Kapitanović iz Biograda na moru. Za svoja višesortna ekstra djevičanska maslinova ulja on je na međunarodnoj manifestaciji Noćnjak koja se održava u gradu Rabu na istoimenom otoku osvojio dvije zlatne medalje I titulu šampiona za najbolje intenzivno ulje od sljubljenih sorti.

-Znao sam da imam kvalitetno ulje ali ovakav uspjeh nisam očekivao, rekao je Kapitanović neposredno što mu je u rapskom hotelu Valmar Padova  uručena zlatna odličja I veliki šampionski pehar.

-Ovakvo nešto san je svakog maslinara, nije krio uzbuđenje Kapitanović. Jer uspjeh je postigao u kategoriji otvorenih ulje gdje je najžešća konkurencija. Iz Hrvatske I susjednih zemalja Slovenije, BiH I Crne gore pristiglo je više od 300 uzoraka kvalitetnih ulja.

Slavlje zbog šampionske titule na Noćnjaku dodatno je uveličala vijest iz New Yorka, gdje se upravo održava najveće svjetsko ocjenjivanje kvalitete maslinovih ulja- NYIOOC 2025.

-E, ovo je već san snova. Dodatna potvrda da sam na pravom putu, prokomentirao je Kapitanović. Svjetski panel njegovo je ekstra djevičansko ulje Camino ocjenio kao naglašeno voćno, ugodne gorčine, odgogođene pikantnosti i– harmonično!

Kapitanovićevi uspjesi su tim veći jer se relativno kratko bavi uzgojem maslina.

-Počeo sam prije 15 goddina u očevom masliniku, kaže. Nažalost otac Dinko nije dočekao ovaj uspjeh. Umro je od posljedica korone. U međuvremenu je Ivica Kapitanović, inače poznati ugostitelj koji u biogradskih Solinama vodi obiteljskih restoran , nastavio saditi masline. Na lokaciji između Pakoštana I Draga podigao je I maslinik sa 170 stabala sorte oblica, plavica, leccino, Coratina, Carolea…

-Sve sam radio po pravilima struke, ističe Kapitanović. S vremenom su počela stizati i priznanja za kvalitetu ulja. Najprije na lokalnom natjecanju u Maškovića Hanu, a potom u Vodicama na manifestaciji mladih maslinovih ulja Dalmacije.

-Masline beremo ručno u fazi optimalne zriobe i odmah prerađujemo u Uljari Nadin kod Željka Vrsaljka, otkriva Kapitanović. On i njegova obitelj posvećena je održivosti. Primjenjuju prakse organskog uzgoja što  obogaćuje tlo I štite okoliš. Njihovo nagrađivano ulje, ističu ocjenjivači, odražava ne samo bogatu prirodnu baštinu regije već i generacijsku strast itradiciju.

-Ova velika priznanja na Noćnjaku i u New Yorku su meni i mojoj obitelji  dodatan poticaj da se s još više žara posvetimo maslinama I proizvodnji vrhunskog maslinovog ulja, poručio je na kraju Ivica  Kapitanović. Bio je uspješan i u Domovinskom ratu od početka do konačne pobjede.  Kao pripadnik 134 brigade, dva puta je ranjen, ali nikad nije  odustajao. Borac bio i ostao. Kako u ratu, tako i danas u miru.

Zadarski zlatni – Vinko Lalin, Josip Kulaš, Ivica Kapitanović i Nedjeljko Jusup

Svi zadarski dobitnici zlatnih nedalja

OPG Budislav Mađerić, Pašman, OPG Vedran Glavan, Privlaka, OPG Marko Filipi, Sali, Ivica Kapitanović, Biograd na moru, Anđelko Vrsaljko, Nadin, OPG Marko Zagorac, Polača, PZ Maslina I vino, Polača, Josip Pavlica, Zadar, Zdravko Mamić, Lišane Ostrovačke, Ante Bungur- Geta, Pakoštane, OPG Deša, Zadar, Marjana Novaković, Posedarje, Nedjeljko Jusup, Zadar, OPG Branko Kutija Bankovac, OPG Stanko I Dinko Sikirić, Bibinje, Ivan Eškinja- Lantana, Sveti Filip I Jakov, OPG Grgo Anzulović, Novigrad, Damir Mazić, Kraj, otok Pašman, OPG Ana Kuštera, Kraj, otok Pašman, OPG Gordana Strpić, Vrana, OPG Lalin, Pakoštane, OPG Nenad Vrkić, Rupalj, Zdravko Mamić, Lišane Ostrovačke, OŠ Bartola Kašića Zadar, OPG Josip Kulaš, Polača, Mirko Ivoš, Kali, otok Ugljan, OPG Kuzman, Zadar, OPG Tereza Vidas- Puhalović, Novalja, OPG Mirjana Maraš, Vrsi, i OŠ Šimuna Budinića, Zadar.

 
Nastavi čitati

ZADAR / ŽUPANIJA

MORATE U SPIZU? Ovo je radno vrijeme trgovina u Zadru ove nedjelje…

Objavljeno

-

By

Donosimo raspored rada većih marketa i supermarketa, odnosno trgovačkih lanaca u Zadru u nedjelju, 16. ožujka 2025.

BAUHAUS:

Zatvoreno

KAUFLAND:

Zatvoreno

EUROSPIN:

Zatvoreno

HEY PARK

Zatvoreno

TOMMY

Trg Damira Zdrilića 1 – od 7 do 20

Skradinska 8 – od 7 do 21

Ulica Marka Marulića 7 – od 7 do 20

Bože Peričića 5 – od 8 do 14

Put Nina 89 – od 7 do 21

KONZUM:

Polačišće 2 – od 7 do 13

Frane Petrića 10 – od 7 do 13

LIDL:

Zatvoreno

SPAR

Polačišće 4 – od 7 do 14

PLODINE

Zatvoreno

SUPERNOVA:

Zatvoreno

STUDENAC:

od 7 do 21:

Ulica Franje Fanceva 13

Put Petrića 32

Ulica Ivana Skvarčine 18

Ulica Nikole Tesle 17A

Ivana Zadranina 1/A

Ul. Roberta F. Mihanovića 62

RIBOLA

Put Pudarice 11 – od 7 do 21

PEVEX

Zatvoreno

METRO

Zatvoreno

EMMEZETA

Zatvoreno

ZADAR SHOPPING CAPITOL

Zatvoreno

CITY PARK ZADAR

Zatvoreno

 
Nastavi čitati

ZADAR / ŽUPANIJA

Poziv dalmatinskim osnovnim školama: prijavite se na kreativni natječaj i besplatno otputujte na jednodnevni školski izlet

Objavljeno

-

By

Split, 14. ožujka 2025. – U splitskoj putničkoj agencija Eklata, specijaliziranoj za školska putovanja i putovanja mladih, došli su na genijalnu ideju. Osmislili su jedinstveni kreativni natječaj za osnovnoškolce iz četiri dalmatinske županije pod nazivom „Dalmacija iz školske klupe“.
Ova inspirativna inicijativa pokrenuta je kako bi potaknula maštovitost i razmišljanje o zavičaju te ojačala međusobne veze učenika, ne samo u učionici nego i kroz zajednička iskustva na izletima.
Mali kreativci nižih razreda imat će priliku izraziti svoj doživljaj Dalmacije na plakatu, dok će učenici viših razreda to učiniti snimajući video u trajanju do dvije minute mobilnim telefonima.
„Pravo sudjelovanja ostvaruju sva razredna odjeljenja osnovnih škola iz četiri dalmatinske županije: Dubrovačko-neretvanske, Splitsko-dalmatinske, Šibensko-kninske i Zadarske. Natječu se razredi, a ne učenici pojedinačno, naravno, uz suglasnost razrednika, škole i roditelja ili skrbnika učenika koji su sudionici. Svaki razred treba osmisliti i predstaviti svoj projekt na kreativan način, povezujući bogatu dalmatinsku kulturno-povijesnu, prirodnu i sportsko-rekreativnu baštinu sa svojim školskim obrazovanjem i putovanjima“, kaže Jurica Glavina, direktor putničke agencije Eklata.
Radove pristigle do 15. travnja do 12 sati na email: natjecaj@eklata.com, ocjenjuje stručni žiri sastavljen od članova Eklate i predstavnika Dalmatinskog portala, medijskog pokrovitelja projekta.
A sada dolazi najuzbudljiviji dio – nagrada! Po jedan razred iz nižih i viših razreda, čiji radovi budu proglašeni najboljima, osvojit će besplatan jednodnevni izlet u jednu od atraktivnih dalmatinskih destinacija i to po svom izboru. U tome će im pomoći izlet.hr, jedinstvena i za sada jedina aplikacija za školske izlete koju je Eklata lansirala pretprošle godine. Ovo je vrijedan digitalni alat koji omogućuje samostalnu izradu programa školskih izleta u samo nekoliko klikova uz transparentu cijenu pa je velika pomoć ravnateljima, nastavnicima i roditeljima u odabiru destinacije za osnovnoškolski izlet.
„Pozivamo škole, učitelje i nastavnike da motiviraju svoje učenike na sudjelovanje u ovom kreativnom natječaju. Kroz crteže i videozapise, djeca će izraziti svoju ljubav prema Dalmaciji te zajedno stvarati uspomene na školskom izletu, koji će zasigurno obogatiti njihovo obrazovanje i razvoj“, poručuje Marija Domikulić, voditeljica projekta..
A dva najkreativnija dalmatinska razreda uživat će u besplatnom izletu, na radost učenika, ali i njihovih roditelja, kojima će to biti dragocjena ušteda.
Više o nagradnom natječaju i općim uvjetima možete pronaći ovdje: https://eklata.com/eklata-natjecaj/

 
Nastavi čitati
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi

U trendu