ZADAR / ŽUPANIJA
“MEET. FEEL. EXPLORE.” Kadrovi iz promotivnog videa o Zadru na graničnim prijelazima i uz autocestu
Turistička zajednica grada Zadra posebnu pozornost pridaje vizualnom identitetu destinacije na najfrekventnijim prometnicama u Hrvatskoj i zadarskoj okolici. Ove godine efektno dizajnirani megaboardi i jumbo plakati, s motivima iz novog promotivnog filma s Nevenom Dujmović u glavnoj ulozi, postavljeni su na ulazima u Hrvatsku na graničnom prijelazu Bregana te na nekoliko vidljivih mjesta na autocesti A1, kao i na prilazima Zadru.
S obzirom na to kako je prošle dvije pandemijske godine većina turista dolazila automobilima iz okolnih zemalja, TZ grada Zadra ciljano se i do sada oglašavala na graničnim prijelazima Bregana, Macelj i Šentilj između Austrije i Slovenije, potom na ulazima i izlazima s autoceste na Lučkom i kod izlaza u Posedarju, na zagrebačkoj obilaznici kod Arena centra i sl.
– Važnost ovakvog tzv. display marketinga nije samo trenutni utjecaj na slijed odluka putnika koji ih vide, nego i o općoj reputaciji destinacije koja dobiva na vrijednosti s većom vidljivošću, a provodi se u kombinaciji s online kampanjama putem oglasa i PR članaka u istaknutim lifestyle medijima u Hrvatskoj i na vanjskim emitivnim tržištima, ističe direktor TZ grada Zadra Mario Paleka.
Lokacije megaboarda i jumbo plakata mijenjaju se ovisno o vremenskom periodu, turističkom proizvodu i ciljanoj publici, bilo da je riječ o turističkoj sezoni ili o nekoj od manifestacija izvan glavne sezone kao što su Tuna, Sushi & Wine Festival ili Advent.
Osim graničnih prijelaza i stalnih lokacija uz autocestu A1, ove godine je megaboardima po prvi put pokriveno i nekoliko uzastopnih istaknutih pozicija od Zračne luke „Franjo Tuđman“ do zagrebačke obilaznice. Naime, zagrebačka zračna luka je nakon potpisivanja novih ugovora s aviokompanijama, među kojima po prvi put i s Ryanairom, postala mjesto s kojeg velik broj turista otpočinje s obilaskom Hrvatske.
– Kada avio gosti slete i krenu prema moru rent-a-carom ili nekim drugim načinom prijevoza, ne mogu a da ne uoče zaista upečatljive megaboarde s motivima Zadra iz novog promotivnog filma. Vizualnim prisustvom na frekventnim lokacijama promoviramo destinaciju i naš novi brand identitet, što će dati svoj udio u turističkom prometu u sljedećim godinama, pa možda već i u ovoj, ističe Paleka.
Oko samog grada i unutar Zadarske županije jumbo plakatima pokriveni su svi najvažniji lokalni prometni pravci.
ZADAR / ŽUPANIJA
FOTOGALERIJA / Otvorena izložba “Izdavaštvo na zadarskom području 2023. – 2024.”
U Izložbenoj dvorani Znanstvene knjižnice Sveučilišta u Zadru danas je otvorena 31. godišnja izložba “Izdavaštvo na zadarskom području 2023. – 2024.”. Izložba se tradicionalno organizira u mjesecu studenom u povodu obilježavanja Dana grada Zadra te se na njoj izlaže izbor izdanja tiskanih omeđenih, serijskih publikacija i audiovizualne građe zadarskih autora i izdavača te plakata društvenih, kulturnih i sportskih događanja. Izložba predstavlja ukupnu izdavačku produkciju na zadarskom području od studenoga 2023. do studenoga 2024. godine.
– Ova izložba prilika je da se osvrnemo na bogatstvo književnih i znanstvenih djela koja su nastala na zadarskom području, ali i na sve važnije uloge koje imaju autori, izdavači i knjižničari na putu do čitatelja, s poslanjem stvaranja i očuvanja kulturne baštine našega kraja. Ta sinergija između autora, lokalnih izdavača, knjižnica i čitatelja doprinosi stvaranju bogate kulturne ponude koja odražava specifičnosti i identitete, ali također omogućava i širu kulturnu razmjenu na nacionalnoj i međunarodnoj razini. Knjižnice nisu samo spremišta knjiga, već i aktivni sudionici u procesu stvaranja, očuvanja i promocije lokalnog izdavaštva. Izdavačka produkcija zadarskog područja, njegovana i predstavljena u Knjižnici, ima dugoročan utjecaj na očuvanje kulturne baštine, razvoj intelektualnog života i promicanje lokalnog identiteta, istaknula je ravnateljica Znanstvene knjižnice Sveučilišta u Zadru Marijana Senkić-Klapan.
Prema evidenciji Znanstvene knjižnice, u prošloj godini izdano je 209 monografija, devet više nego prošle godine. Najviše novih izdanja objavila je izdavačka kuća Forum, a radi se pretežito o knjigama za djecu predškolske dobi. Sveučilište u Zadru objavilo je 52 naslova, od toga 14 u sunakladništvu, najvećim dijelom usmjerena na promoviranje visokih akademskih ciljeva, nova istraživanja i izazove koje donosi budućnost. Matica Zadrana objavila je 17 naslova, Udruga 3.000 godina Za dar 7 naslova itd. Znanstvena knjižnica objavila je 8 stručnih knjiga te jednu u suradnji sa Sveučilištem u Zadru i Državnim arhivom u Zadru.
Ovogodišnja izložba posebna je po tome što se održava prvi put nakon pripajanja Znanstvene knjižnice Sveučilištu u Zadru. Prorektorica prof. dr. sc. Lena Mirošević istaknula je kako su suvremeni procesi, globalizacija i digitalna revolucija, unijeli promjene u izdavaštvo, a novim izazovima pokušava odgovoriti i izdavačka djelatnost Sveučilišta u Zadru.
– Putem znanstvenih časopisa, znanstvenih monografija, sveučilišnih udžbenika i priručnika te zbornika radova i drugih publikacija akademskoj i drugoj zainteresiranoj javnosti predstavljaju se istraživački rezultati djelatnika Sveučilišta ali i znanstvenika iz drugih hrvatskih znanstvenih središta te iz inozemstva. Znanstveni časopisi su globalno najvažniji način komuniciranja znanstvenih spoznaja prema javnosti i akademskoj zajednici. Od 14 sveučilišnih znanstveno-stručnih časopisa iz društvenog, humanističkog, prirodnog i interdisciplinarnog područja znanosti, osam ih je indeksirano u bazi Scopus, a od tih osam još tri su indeksirana u citatnoj bazi WOS (Web of Science).
Kroz izložbu izdavačke djelatnosti zadarskog prostora susrećemo sve bitne aktere u složenom procesu, od autora informacije — pisaca, znanstvenika, izdavača i knjižnica te primatelja korisnika informacija. Stoga je ova izložba najbolji primjer u kojima izdavačka djelatnost nije samo otisnuto slovo, digitalni zapis ili puka djelatnost o stvaranju, uređivanju, objavljivanju i diseminaciji sadržaja i diskursa već dugotrajan rad, pun inovativnosti i kreativnosti uz stalno unaprjeđenje dobre prakse izdavaštva, istaknula je Mirošević proglašavajući izložbu otvorenom.
Izložba se može razgledati do 29. studenoga.
ZADAR / ŽUPANIJA
PRIPREMITE SE NA VRIJEME! / U ponedjeljak bez vode Branimirova i Velebitska ulica u Zadru!
Zbog radova na vodoopskrbnom sustavu, dana 25.11.2024. godine (ponedjeljak) u vremenu od 09:00 h pa do 14:00 h biti će privremeno obustavljena opskrba vodom potrošačima u gradu Zadru u ulicama:
Obala kneza Branimira, te Velebitska ulica.
Tijekom radova do ponovne uspostave vodoopskrbe, cisterna s vodom za ljudsku potrošnju biti će smještena u ulici Obala kneza Branimira kod kućnog broja 8.
ZADAR / ŽUPANIJA
(NE)RADNI DANI / Donosimo radno vrijeme trgovina u Zadru ove nedjelje…
Donosimo raspored rada većih marketa i supermarketa, odnosno trgovačkih lanaca u Zadru u nedjelju, 24. studenog…
BAUHAUS:
zatvoreno
KAUFLAND:
zatvoreno
EUROSPIN:
zatvoreno
HEY PARK
zatvoreno
TOMMY
Bože Peričića 5 – od 8 do 14
Skradinska 8 – od 7 do 13
KONZUM:
Ante Starčevića 3 – od 7 do 13
Put Pudarice 34 – od 7 do 20
LIDL:
Put Murvice 18 – od 8 do 21
INTERSPAR
zatvoreno
PLODINE
zatvoreno
SUPERNOVA:
zatvoreno
STUDENAC:
Radno vrijeme pregledajte OVDJE.
RIBOLA
Put Petrića 51C, Zadar 7:00-21:00
Ulica Zrinsko Frankopanska 18, Zadar 7:00-21:00
Put Šimunova 2, Zadar 7:00-21:00
Ulica Krste Odaka 5a, Zadar 7:00-21:00
PEVEX
zatvoreno
-
Svijet4 dana prije
Upozorenje zbog zimske oluje: Pripremite se za intenzivne vremenske uvjete!
-
Hrvatska3 dana prije
Objavljena karta: Evo kad će u Hrvatskoj početi snijeg!
-
Hrvatska4 dana prije
Stiže promjena vremena uz obilne oborine, bit će i snijega
-
Svijet4 dana prije
Tri europske zemlje dijele građanima brošure o tome kako preživjeti rat. Evo što u njima piše