Connect with us

Tech

Infobip Shift 2024: Na Višnjiku više od stotinu predavača najveće developerske konferencije

Objavljeno

-

FOTO: Nenad Opačić

Infobip Shift, najveća developerska konferencija u ovom dijelu Europe, vraća se u Zadar na Višnjik od 15. do 17. rujna. Događaj koji će i ove godine u Hrvatskoj okupiti tisuće profesionalaca iz informatičke industrije ove će godine obilježiti proširenje trajanja programa na tri dana, a iz Infobipa najavljuju i nikad veći broj predavača – njih čak 110.

Konferencija započinje 15. rujna kada će se održati tri popratna, neformalna događaja na različitim lokacijama u Zadru, a dvodnevni konferencijski program od sljedećeg dana započinje u ŠC Višnjik.

„Iako je riječ o rekordnom broju predavača, prvenstveno smo se vodili kvalitetom sadržaja i vrijednosti koju naši posjetitelji mogu dobiti. Osnivači kompanija, tehnički direktori, vrhunski programeri, softverski inžinjeri, ulagači, profesori, voditelji podcasta i drugi stručnjaci različitih profesija će na Infobip Shiftu podijeliti svoju perspektivu i znanje kroz predavanja, radionice i panel rasprave“, najavio je konferenciju Nikola Radišić, voditelj Shiftovog tima u Infobipu te istaknuo: „Očekujemo oko četiri tisuće posjetitelja, a zanimljiv je podatak da nam oni dolaze iz Europe, Sjeverne Amerike, Azije, Afrike i Australije što dovoljno govori o rastu i značaju Infobip Shifta na globalnoj sceni“.

Tehnološki i telekomunikacijski divovi na pozornici

Raznovrstan popis predavača predvode velike kompanije čije prisustvo na Shiftu nije novost. Predstavnici Googlea, Microsofta, AWS-a i Spotifyja, baš kao i stručnjaci iz developerima dobro poznatih kompanija kao što su Red Hat, Atlassian i Postman, održat će predavanja na konferenciji. Po prvi puta, na Shiftu će se naći i predstavnici Infobipovih partnera, velikih telekomunikacijskih kompanija s kojima prvi hrvatski jednorog surađuje.

„Shift će ove godine biti i prilika za novi iskorak u suradnji s partnerima kao što su Orange, Telefonica, Deutsche Telekom i Hrvatski Telekom, divovima čije usluge koristi gotovo milijardu ljudi. Na Shiftu ćemo zajednički predstaviti neke od ideje za unapređenje telekomunikacija u budućnosti te otkriti kako developeri mogu koristiti aplikacije telekomunikacijskih pružatelja usluga i tako poboljšati korisničko iskustvo. Na Shiftu će biti prisutna i Nokia, međunarodni telekomunikacijski lider te odnedavno Infobipov partner. Dolazak svih ovih partnera na Shift omogućit će uvid u zanimljive projekte na kojima radimo, ali, vjerujem, podići našu suradnju na višu razinu“, objašnjava Viktorija Radman, Infobipova direktorica za poslovanje s telekomima.

Program Infobip Shifta održat će se na sedam pozornica na kojima će se obraditi najvažnije teme aktualne softverske industrije – od umjetne inteligencije preko upravljanja inženjerskim timovima do kibernetičke sigurnosti. Izdvojeni program održat će se na Startup pozornici koja će ugostiti panele na teme koje su važne osnivačima startupa i onima koji razmišljaju o pokretanju startupa.

Zaokruženo iskustvo

Uz vrhunski edukativan program, iskustvo će upotpuniti i bogat zabavni sadržaj koji će posjetiteljima omogućiti opuštanje između predavanja. Gaming sadržaji, arkadne igre, utrka dronova ili brijanje kod profesionalnog brijača samo su neke od aktivnosti dostupnih posjetiteljima koje će ovu konferenciju izdvojiti od sličnih događaja. Kao i inače, konferencijski dani završit će već legendarnim Shiftovim afterpartyjima.

Na konferenciji će se moći iskušati i auto kompanije Elmo, pionira u upravljanju vozilima na daljinu. Zahvaljujući Elmovoj tehnologiji te podršci Nokie i Hrvatskog Telekoma, vozači će sjesti za upravljačku konzolu na Višnjiku i u stvarnom vremenu voziti auto koji se nalazi u Finskoj, oko 2000 kilometara sjeverno.

Shift u Zadru održat će se pet mjeseci nakon američke inačice koja se održala u Miamiju. Time se nastavlja okupljanje međunarodne developerske i startup zajednice oko Infobipa Shifta, koji se iz godine u godinu sve bolje pozicionira na globalnoj razini, što potvrđuje i rast broja posjetitelja, izlagača i partnera iz godine u godinu.

Više informacija o programu i ulaznicama može se pronaći na službenoj stranici događaja.

O Infobipu:

Infobip je krenuo kao mala startup kompanija iz Vodnjana u Istri. Danas, s preko 15 godina iskustva u IT industriji, globalno zapošljava oko 3400 ljudi te posluje na šest kontinenata kroz više od 70 ureda. Razlog ovolikom uspjehu su Infobipova komunikacijska platforma i usluge za poslovne subjekte koje mogu doprijeti do gotovo 7 milijardi korisnika i stvari u više od 190 zemalja. Time je omogućena besprijekorna mobilna komunikacija poslovnih subjekata s njihovim krajnjim korisnicima – na svakom kanalu i uređaju, u svakom trenutku i bez obzira na to u kojem se dijelu svijeta nalaze. Kompanija surađuje i u partnerstvu je s vodećim mobilnim operatorima, kompanijama koje razvijaju messaging aplikacije, bankama, e-commerce kompanijama, društvenim mrežama i tehnološkim kompanijama. Infobip je u svijetu prepoznat kao dobitnik brojnih nagrada za kvalitetu usluga koje provodi pri čemu surađuje s najvećim svjetskim chat aplikacijama poput WhatsAppa, Vibera, Telegrama te s globalno poznatim brendovima poput Virgin Megastore, Strave, Ubera, Zendeska, Burger Kinga i mnogim drugima.

 
Nastavi čitati
Kliknite za komentar

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Tech

Želite zakazati slanje poruke na Instagramu? Evo kako to možete učiniti

Objavljeno

-

By

Kao što je navedeno na Instagramovoj stranici za podršku, možete zakazati poruke koje sadrže samo tekst. Pritisnete li obavijest i dugo pritisnete svoju poruku također ćete moći izbrisati ju ili poslati odmah. Samo tekstualne poruke
Možete zakazati poruke koje sadrže samo tekst, što znači da i dalje možete slati samo fotografije, videozapise ili GIF-ove prijateljima ili članovima obitelji u stvarnom vremenu

Na Instagramu od sad možete zakazati slanje izravnih poruka.

Ako dugo pritisnete tipku Send, moći ćete odabrati datum i vrijeme kada želite poslati svoju poruku. Kao što je navedeno na Instagramovoj stranici za podršku, možete zakazati poruke koje sadrže samo tekst, što znači da i dalje možete slati samo fotografije, videozapise ili GIF-ove prijateljima ili članovima obitelji u stvarnom vremenu.

Kada kliknete na razgovor sa zakazanom porukom, Instagram će prikazati obavijest koja pokazuje koliko ste poruka zakazali.

Kucnete li obavijest i dugo pritisnete svoju poruku također ćete moći izbrisati ju ili poslati odmah.

Zasad se čini kako nije moguće zakazati slanje za dulje od 29 dana, piše Verge, a prenosi Tportal.

 
Nastavi čitati

Tech

Kako saznati čiji je broj fiksnog telefona?

Objavljeno

-

By

Propušteni poziv na fiksnom telefonu može izazvati znatiželju ili zabrinutost, posebno ako se radi o nepoznatom broju koji se uporno ponavlja. U današnje vrijeme, kada se fiksni telefoni sve manje koriste, važno je znati pouzdane načine za provjeru identiteta pozivatelja. Moderna tehnologija nam omogućava nekoliko sigurnih metoda za otkrivanje vlasnika fiksnog telefonskog broja, a stručnjaci savjetuju kako to učiniti na način koji štiti i vašu privatnost.

Zašto je važno znati čiji je broj?
U vremenu sve češćih telefonskih prijevara i neželjenih marketinških poziva, poznavanje identiteta pozivatelja postaje ključno za našu sigurnost i mir.

Stručnjaci za telekomunikacije upozoravaju da je broj prijevara preko fiksnih telefona u porastu, posebno kada su u pitanju starije osobe. Zato je važno znati provjeriti podrijetlo poziva prije nego što uzvratimo poziv ili se upustimo u razgovor s nepoznatim osobama.

Pouzdani izvori informacija
Službeni telefonski imenici predstavljaju najsigurniji način za provjeru vlasnika fiksnog broja. Hrvatski telekom i drugi operateri održavaju ažurirane baze podataka svojih korisnika, a pristup ovim informacijama postao je značajno jednostavniji zahvaljujući digitalnoj transformaciji. Online imenici omogućuju brzu i jednostavnu pretragu, a prednost je što su informacije u njima redovito ažurirane i provjerene.

Moderna rješenja za stari problem
Služba za korisnike na broju 11880 (nekadašnji 988) i dalje predstavlja pouzdanu opciju za provjeru nepoznatih brojeva.

Međutim, današnja tehnologija nudi i suvremenije pristupe. SMS usluge na broj 11888 pokazale su se kao praktično rješenje za one koji preferiraju diskretnije načine provjere. Važno je napomenuti da ova usluga može imati ograničenu dostupnost, ovisno o teleoperateru i području u kojem se nalazite.

Digitalni tragovi na internetu
Internet je postao nepresušan izvor informacija, pa tako i za pretragu telefonskih brojeva. Napredne tehnike pretraživanja putem web tražilica mogu otkriti brojne podatke o fiksnom broju koji vas zanima.

Stručnjaci savjetuju korištenje posebnih tehnika pretraživanja, poput stavljanja broja u navodnike ili dodavanja ključnih riječi vezanih uz lokaciju. Ove metode često mogu otkriti poveznice broja s poslovnim subjektima ili javno dostupnim registrima.

Zaštita privatnosti u digitalnom dobu
U vrijeme kada je privatnost sve važnija, bitno je znati kako zaštititi vlastiti fiksni broj od neželjenih poziva. HAKOM-ov registar “NE ZOVI” predstavlja službeni način zaštite od promotivnih poziva i poruka. Prijava u ovaj registar je besplatna i može se obaviti preko vašeg teleoperatera. Time osiguravate da vaš broj bude zaštićen od neželjenih marketinških poziva, što značajno smanjuje broj nepoznatih poziva koje primate.

Pravna zaštita i sigurnost
Kada se suočite s upornim ili uznemirujućim pozivima, važno je znati svoja prava i mogućnosti zaštite. Zakon o elektroničkim komunikacijama pruža jasne smjernice o tome kako postupiti u takvim situacijama. Prvi korak je podnošenje pisane prijave vašem teleoperateru, koji će prema potrebi slučaj proslijediti nadležnim institucijama. U slučaju zlonamjernih poziva, možete se pozvati na članak 140. Kaznenog zakona koji se odnosi na uznemiravanje.

Budućnost fiksne telefonije

Iako se način komunikacije drastično promijenio u posljednjih nekoliko desetljeća, fiksni telefoni i dalje imaju svoje mjesto u mnogim kućanstvima i poslovnim prostorima. Novi sustavi omogućuju integraciju fiksnih linija s digitalnim uslugama, što pruža dodatne mogućnosti identifikacije pozivatelja i zaštite od neželjenih poziva. Ova evolucija tradicionalne telefonije pokazuje kako se i klasični komunikacijski kanali prilagođavaju modernom dobu.

Poznavanje načina provjere vlasnika fiksnog broja telefona nije samo pitanje znatiželje, već i važan aspekt osobne sigurnosti u digitalnom dobu. Kombiniranjem tradicionalnih metoda provjere s modernim digitalnim alatima možemo se učinkovito zaštititi od neželjenih poziva i potencijalnih prijevara. Pritom je važno ostati informiran o najnovijim mogućnostima zaštite i redovito ažurirati svoje znanje o dostupnim metodama provjere brojeva.

 
Nastavi čitati

Tech

Milenijalac o tome zašto su mentalne bolesti u porastu: Krivac je način na koji živimo

Objavljeno

-

By

Iskreno mišljenje 35-godišnjeg muškarca o tome zašto se čini da se više ljudi bori sa svojim mentalnim zdravljem nego ikad prije je rezoniralo među gledateljima više generacija, piše Newsweek. John Edwards, umjetnik sa sjedištem u Ujedinjenom Kraljevstvu, 13. listopada se obratio TikToku kako bi se pozabavio time što on misli da stoji iza egzistencijalne krize s kojom se mnogi bore.

Rekao je gledateljima da se osjećaj nepovezanosti koji neki danas osjećaju može pripisati odmaku čovječanstva od malih, tijesno povezanih zajednica prema prostranim urbanim sredinama i monotonom radnom životu.

Video, podijeljen 13. listopada pod oznakom @jredwardsart, pogledan je više od 3,7 milijuna puta. Edwardsovo 9-minutno razmišljanje o tome zašto se suvremeni život čini inherentno pogrešnim potaknulo je introspekciju i raspravu o prirodi modernog života u komentarima. “Naše moderno okruženje otuđuje pojedince zanemarujući naše temeljne potrebe za snažnom zajednicom, povezanošću s prirodom i smislenim radom”, rekao je Edwards za Newsweek.

Umjetnik se zalaže za izgradnju zajednice, uključivanje zelenih površina u urbani razvoj i prisutnost javne umjetnosti kao vitalne komponente za poboljšanje dobrobiti.

“Ljudi bi se osjećali mnogo bolje kada bi imali priliku iskusiti ljepotu u svakodnevnom životu”, dodao je.

Nismo evoluirali u ovom okruženju
“Nije nam suđeno živjeti ovako… Mnogi od nas se danas osjećaju jer živimo u okruženju u kojem nismo evoluirali”, rekao je u videu.

U videu je razradio tezu kako su ljudska bića evoluirala kako bi napredovala u malim zajednicama, baveći se aktivnostima poput “lova i sakupljanja”, što je poticalo snažne društvene veze i povezanost s prirodom. Istaknuo je da, nasuprot tome, suvremena urbana okruženja često daju prednost potrošnji i korisnosti nad individualnim ispunjenjem.

“Tek smo se relativno nedavno počeli baviti poljoprivredom i industrijalizacijom… Tako da nismo razvijeni za to… Nismo za gusta urbana okruženja s malo ili nimalo zajednice… Obavljanje poslova nad kojima nemamo vlasništvo i iz koje ne crpimo osjećaj vrijednosti”, dodao je. Umjesto da olakšava, tehnologija izolira
Ova neusklađenost, sugerira, u korijenu je raširenog nezadovoljstva i problema s mentalnim zdravljem s kojima se mnogi ljudi danas suočavaju.

Elizabeth Yost, izvanredna profesorica sociologije na Washington Collegeu, podijelila je svoje mišljenje o Edwardsovom virusnom monologu.

“Tehnologija sama po sebi nije loša, ali način na koji koristimo tehnologiju ne služi uvijek našem mentalnom i fizičkom zdravlju”, rekla je Yost za Newsweek.

Istaknula je da iako tehnologija nudi potencijal za povezivanje, ona često zamjenjuje osobne interakcije, što dovodi do osjećaja usamljenosti i izolacije.

“Iako je povezanost s ljudima istomišljenika ili zajednica koje nas podržavaju na internetu korisna, zamjena svakodnevnih interakcija koje nisu posredovane tehnologijom može učiniti da se osjećamo usamljeno i izolirano čak i kad smo okruženi ljudima”, rekla je.

Sociologinja kaže da je okrivljavanje tehnologije za porast mentalnih i tjelesnih bolesti lako, ali da je rješavanje dubljih društvenih očekivanja i institucionalnih struktura daleko izazovnije.

Okruženje se promijenilo, naša priroda ne
Yostova perspektiva nadopunjuje Edwardsovu. Slaže se oko važnosti uravnoteženog i utemeljenog načina života, ističući potrebu da društvo preispita svoj odnos s tehnologijom i produktivnošću.

Viralni video ne samo da je potaknuo viralni razgovor, već je i mnoge potaknuo na introspekciju o svojim životima i okruženjima u kojima žive. Jedan je gledatelj komentirao: “Nije li smisao tehnologije bio učiniti stvari praktičnijima kako bismo mogli provoditi više vremena zabavljajući se i povezujući se s obitelji i zajednicom?”

Drugi je dodao: “Moderni ‘poslovi’ ne daju ljudima [ljudima] osjećaj svrhe. Postati odrasla osoba doima se praznim [jer] život koji imamo ne osjećamo kao postignuće, već kao zatvor.”

“Kad se osvrnem na vrijeme kad sam bio najsretniji (škola, određeni poslovi, klubovi, sveučilište), to je bilo zato što sam bio okružen snažnim osjećajem zajedništva, a nisam toga ni bio svjestan”, shvatio je treći. “Ljudi bi se osjećali puno bolje kada bi imali priliku iskusiti ljepotu u svakodnevnom životu”, rekao je Edwards. „Možda sam pristran jer sam umjetnik, ali sam uvjeren da su lijepa umjetnost, arhitektura i zelene površine bitni za naše blagostanje. Naše okruženje se dosta promijenilo u kratkom vremenskom razdoblju, ali naša priroda i potrebe kao pojedinaca ostaju kakve su bile.”

 
Nastavi čitati
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi

U trendu