Connect with us

Zadar

TURISTIČKA ZAJEDNICA ZADRA ZADOVOLJNA SEZONOM “Snažna promocija na važnim turističkim tržištima donosi rezultate u teškoj godini”

Objavljeno

-

Od početka srpnja grad Zadar bilježi 17.310 turističkih dolazaka uz 96.000 noćenja ili 51% u odnosu na prošlu rekordnu turističku godinu. Ukupno je grad od početka godine posjetilo 60.000 gostiju sa 247.000 noćenja. Najbrojniji su gosti iz Njemačke, Hrvatske, Austrije, Slovenije, Poljske i Češke.

Evo što iz TZ grada Zadra kažu o tome:

“Osjetno je kako uz goste koji odsjedaju u hotelima, apartmanima i kampovima nedostaju cruiserski gosti i prolazne autobusne grupe, koje su činile velik dio svakodnevnog ljetnog šušura uz veliki udio u prometu, trgovini, ugostiteljstvu i ostalim komplementarnim djelatnostima, prijevozu i agencijskim uslugama. Zračni promet je također u osjetljivoj fazi oporavka sa svim znakovima da bi do početka posezone mogao jače zaživjeti.

Sve mediteranske, ali i svjetske turističke zemlje su se nakon relativnog popuštanja epidemioloških mjera maksimalno otvorile prema turističkom businessu, prvenstveno putem promocije na najvažnijim kanalima i tržištima, stvorivši tako izrazito kompetitivno okruženje. Posljedično su se značajno uvećale i same cijene oglašavanja. Takav trend prati, a u nekim segmentima i nameće Glavni ured Hrvatske turističke zajednice sa snažnim kampanjama.

U koordinaciji s nacionalnom kampanjom pravodobno je reagirao županijski ured TZ-a, odradivši snažnu online kampanju na pet nama najvažnijih srednjoeuropskih tržišta od početka lipnja.

Na regionalnu kampanju sad se nastavljaju aktivnosti Turističke zajednice grada Zadra, koja će u sljedećih mjesec dana promovirati grad u Austriji, Sloveniji i Poljskoj, nama u ovom trenutku tri najzanimljivija emitivna tržišta.

Aktivirana su dva glavna kanala koji imaju veliku vidljivost i doseg na važnim tržištima. Takozvani „native oglasi“ ili članci i vizuali o Zadru na premium portalima dodatno su optimizirani tako da se prikazuju skupinama i osobama koje pokazuju interes za skorim bookingom ili putovanjem na odmor. Drugi važan kanal su društvene mreže Facebook i Instagram, na kojima se također intenzivno „gađaju“ ciljane skupine koje iskazuju zanimanje za skora putovanja, godišnje odmore, Hrvatsku, sunce i more ili koje su izrazile zanimanje za prethodne kampanje HTZ-a i TZ Županije. Na ovaj način se sadržajno i vremenski konkretiziraju nacionalne i regionalne kampanje kako bi dodatno zainteresirale korisnike s odabranih tržišta i potaknule ih na odluku o rezervaciji smještaja.

Shodno delikatnoj situaciji, kreativno-komunikacijska strategija promovira Zadar kao poželjnu city destinaciju koja gostu nudi mogućnost odmora u mirnom okruženju i bez gužvi. Uza sve infrastrukturne pogodnosti koje naš grad pruža, gosti zaista imaju mogućnost iskusiti jedinstvene prirodne ljepote i povijesno naslijeđe nadohvat ruke. Koriste se fotografije, video uradci i članci koji jasnim porukama daju uvid u aktivnosti i iskustva koja gosta čekaju jednom kad posjeti odredište.”

 

 

 
Nastavi čitati
Kliknite za komentar

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Sport

Besplatni seminar za košarkaške suce u Zadru

Objavljeno

-

By

Udruga košarkaških sudaca Zadarske županije organizira besplatni seminar za košarkaške suce, pomoćne suce i statističare.

Rok za prijavu je 16.10.2024. , prijaviti se može na mail udrugakszz@gmail.com ili na mobitel 0912345813.

 
Nastavi čitati

Grad

PRIOPĆENJE SDLSN RH O KRIZI U GRADU ZADRA: Gradsko vijeće Grada Zadra odbija proračun. Zaposlenici gradske uprave ostaju bez plaće?

Objavljeno

-

By

Zaposlenici gradske uprave Grada Zadra trebaju biti ispred političkih prepucavanja vijećnika Gradskog vijeća Grada Zadra! Zaposlenici gradske uprave Grada Zadra trebaju dobiti veće plaće! Čak 56 posto zaposlenika Grada Zadra ima plaću ispod 1.000 eura neto i to s prijevozom!

Naime, gradonačelnik Grada Zadra Branko Dukić suglasan je sa sindikalnim prijedlogom o povećanju osnovice 30 posto i povećanju novčane naknade za troškove prehrane na 100 eura za zaposlenike gradske uprave Grada Zadra, no ako Gradsko vijeće do 7. rujna ne izglasa Proračun za 2024., dogovoreno povećanje, koje je već ukalkulirano u prijedlog Proračuna, neće biti realizirano.
I ne samo povećanje. U slučaju ne donošenja Proračuna za 2024. bit će blokirano kompletno funkcioniranje grada, a time dovedena u pitanje egzistencija svih korisnika gradskog proračuna i njihovih obitelji.
Stoga, SDLSN RH poziva na odgovorno ponašanje te izglasavanje Proračuna Grada Zadra za 2024. Istodobno, poduzet će sve raspoložive radnje sa svrhom zaštite svojih članova.

 
Nastavi čitati

Grad

Provale u Zadru: Krade se zlatni nakit, novac, torbice

Objavljeno

-

By

Jučer, 02. rujna u Zadru evidentirane su tri provale, na gradskom predjelu Maslina nepoznati počinitelj je provalio u stan odakle je otuđio novac, zlatni nakit te sunčane naočale u vlasništvu 25-godišnje strane državljanke. Materijalna šteta je oko tisuću eura.
Na gradskom predjelu Puntamika nepoznati počinitelj je provalio u kuću 76-godišnjaka odakle je otuđio zlatni nakit i torbicu, čime ga je oštetio za nekoliko tisuća eura.
U Kožinu nepoznati počinitelj je provalio u kuću 65-godišnjakinje odakle je otuđio zlatni nakit i novac. Materijalna šteta je oko tisuću eura.
Protiv nepoznatog počinitelja ili više njih se državnom odvjetništvu podnose kaznene prijave zbog teške krađe.

 
Nastavi čitati
Oglasi
Oglasi
Oglasi

U trendu