Connect with us

Tech

(FOTO/VIDEO) SPOT SNIMAN NA OTOKU PAGU Upravo je objavljeno: Ovo je Rimac Nevera…

Objavljeno

-

Upravo je objavljeno kako će se zvati serijski C_Two – Rimac Nevera!

Iz Rimac Automobila objavili su da lansiraju produkcijsku verziju svoje druge generacije hiperautomobila s imenom Rimac Nevera.

Ovo su najvažnije informacije o Rimac Neveri koje su objavili iz Rimac Automobila

  • Ime je dobio po neočekivanoj i snažnoj mediteranskoj oluji koja juri otvorenim morem Hrvatske
  • Rezultat je 4 godine razvoja Rimac C_Two modela, koji je uz poboljšanja i unapređenja svih komponenti i sustava sada predstavljen kao produkcijski model
  • Dizajnirana, razvijena i proizvedena u Hrvatskoj, Nevera će biti homologirana za cijeli svijet
  • Neusporedive performanse četiri elektromotora ukupne snage 1914 KS i 2360 Nm okretnog momenta
  • Performanse nadilaze inicijalno planirane: maksimalna brzina 412 km/h, ubrzanje od 0-100 km/h za manje od dvije sekunde, ubrzanje 0-402 metra (četvrtina milje) za 8.6 sekundi
  • Cijena 2 milijuna eura, proizvodnja ograničena na 150 jedinica, isporuke kupcima kreću ove godine
  • Nevera je najsnažniji i najbrže ubrzavajući homologirani auto u proizvodnji, bez obzira na vrstu pogonskog sklopa

Rimac Automobili poslali su veliko priopćenje o Neveri. Prenosimo ga u cijelosti.

Što je Nevera?

Nikada u povijesti nije postojao automobil poput Rimac Nevere, potpuno električnog hiperautomobila sljedeće generacije koji otvara nove dimenzije u cestovnim performansama. Sa 1914 konjskih snaga iz četiri elektromotora, Nevera može ubrzati do 100 km/h za 1,85 sekundi, a do 100 milja na sat za samo 4,3 sekunde. Zapanjujuće ubrzavanje zadržava tijekom cijelog ciklusa punog gasa i dostiže 300 km/h od starta za 9,3 sekunde.

Nevera je proizvodna varijanta konceptnog automobila Rimac C_Two, prvi put prikazanog na Međunarodnom salonu automobila u Ženevi 2018. Od tada su inženjeri Rimac Automobila usavršavali svoj novi model na svim razinama tijekom opsežnog razvojnog programa, kako bi stvorili vrhunsko iskustvo vožnje električnog hiperautomobila. Većina ključnih komponenti Nevere razvijena je u sjedištu Rimca u Hrvatskoj, a svi su sustavi poboljšani i unaprijeđeni u odnosu na prve prototipe kako bi se postigli ambiciozni ciljevi postavljeni na početku projekta 2018. godine.

Zašto se zove Nevera?

S ponosom dizajnirana, razvijena i proizvedena u tvrtki Rimac Automobili u Hrvatskoj, Nevera nosi i hrvatsko ime koje uistinu odražava izvanredne performanse koje može osloboditi u tren oka. Nevera je moćna mediteranska oluja, nabijena munjom, koja se pojavljuje iznimnom brzinom i snagom. Svojom iznimnom brzinom i snagom, Rimčev hiperautomobil s neverom dijeli ne samo ime, nego i narav. Poput prirodne sile po kojoj je nazvan, jednako je sposoban u trenu promijeniti narav od sigurnog i udobnog grand tourera do automobila visokih performansi.

Forma koja slijedi funkciju

Rimac teži učinkovitom inženjerstvu u svakoj fazi, a ta je filozofija primijenjena u bezvremenski elegantnom dizajnu Nevere po načelu “forma slijedi funkciju”. To je načelo primijenjeno na svakom pojedinom detalju, uključujući Rimčev karakteristični oblik “kravate” na bočnoj karoseriji automobila.

“Još od 17. stoljeća kravata je simbol hrvatske snage i identiteta, a mi smo joj prvi put odali počast na našem Concept_One automobilu 2011.”, otkriva direktor dizajna Rimac Automobila, Adriano Mudri. “Kao i svaki drugi element dizajna, kravata ima i ključnu funkciju za performanse Nevere, jer služi kao usisnik zraka za stražnje sustave hlađenja.”

Napredna konstrukcija monokok šasije

Revolucionarni karbonski monokok Nevere, sastoji se od karbonskog krova, integriranog baterijskog sklopa i stražnjeg karbonskog podokvira, koji zajedno čine najveću karbonsku konstrukciju u automobilskoj industriji. Težak manje od 200 kg, sastavljen od 2200 komada karbonskih vlakana i 222 aluminijska umetka, monokok štiti bateriju automobila formirajući kompaktnu, ali nevjerojatno čvrstu strukturu s torzijskom krutošću od 70.000 Nm/stupnju. Neusporediva snaga i sigurnost koja se tako dobiva omogućila je Neveri da ispuni stroge globalne standarde homologacije kao automobil s najčvršćom konstrukcijom u povijesti.

Vožnja budućnosti

Ključ izvanrednih performansi Nevere je u jedinstvenom električnom pogonu Rimca. Svaka komponenta električnog pogonskog sklopa Nevere je razvijena kako bi se postigao veći okretni moment, bolje performanse i povećana učinkovitost.

Jedinstvenu, tekućinom hlađenu bateriju u obliku slova H sa 6960 ćelija, kapaciteta 120kWh, Rimac tim je dizajnirao od nule i smjestio je u samo srce Nevere. Sposobna za proizvodnju 1,4 MW snage, litij-mangan-nikalna baterija također čini sastavni dio jezgre automobila, povećavajući strukturnu čvrstinu monokoka od karbonskih vlakana za 37 posto. Optimalno smještanje baterije nisko i po sredini poda automobila doprinosi iznimno niskom težištu. To omogućuje izvrsnu raspodjelu težine 48/52 sprijeda/straga i najbolju moguću ravnotežu upravljanja. Razvoj naprednog sustava za hlađenje baterije povećao je njegovu učinkovitost u odnosu na inicijalne C_Two prototipove, dajući veću snagu kroz duža razdoblja.

Četiri zasebna motora s permanentnim magnetima pojedinačno pokreću svaki od četiri kotača Nevere. Zajedno daju 1914 konjskih snaga i 2360 Nm okretnog momenta, što je više od superautomobila s “konvencionalnim motorom” trenutno na tržištu. Prednji i stražnji kotači povezani su s motorima preko prijenosnika s jednom brzinom. Konstruirani tako da odmah postignu maksimalan okretni moment, električni motori Nevere postižu učinkovitost od 97 posto – u usporedbi sa 40 posto koliko imaju najučinkovitiji motori s unutarnjim izgaranjem – i ne trebaju nikakvo održavanje tijekom cijelog radnog vijeka.

Rimčev All-Wheel Torque Vectoring 2 (R-AWTV 2) sustav zamjenjuje tradicionalne sustave elektroničke stabilnosti i kontrole proklizavanja kako bi dodatno ojačao prianjanje i ubrzanje. Sustav R-AWTV 2 u Neveri omogućuje beskonačno varijabilne dinamičke reakcije na stanje ceste i kolnika kalibriranjem okretnog momenta na svakom kotaču. R-AWTV 2 izračunava preciznu razinu okretnog momenta na svakom kotaču kako bi se postigla maksimalna stabilnost uz iznimnu okretnost. Prediktivan i brz, R-AWTV očitava cestu i obavlja preko 100 izračuna u sekundi kako bi prilagodio okretni moment i tako postigao željeni stil vožnje.

Svestrani i reaktivni sustav R-AWTV 2 omogućuje kalibraciju pogonskog sklopa za Neveru kako bi olakšao bilo koji stil vožnje kroz sedam različitih načina, od RANGE do TRACK načina vožnje, koji uklanja većinu elektroničkih sigurnosnih ograničenja. DRIFT način daje više obrtnog momenta stražnjim kotačima kako bi naglasio preupravljivost i zadržao automobil u kontroliranom stadiju drifta.

Rimac je također stvorio brojne nove aktivne aerodinamične elemente kako bi poboljšao hlađenje, performanse, stabilnost i učinkovitost Nevere. Prednji profil poklopca motora, poklopac podvozja, stražnji difuzor i stražnje krilo mogu se neovisno pokretati, prema složenim algoritmima koji pružaju optimalnu aerodinamičku konfiguraciju za svaku situaciju u vožnji. Prebacivanje s “high downforce” na “low downforce” način rada smanjuje aerodinamički otpor za 17,5 posto čime se dobiva koeficijent otpora od 0,3. Vraćanje u “high downforce” način rada povećava potisnu silu za 326 posto.

Minimalistički dizajn kabine, maksimalna udobnost i kontrola

S prostorom za dva putnika i njihovu prtljagu (100l kapacitet prtljažnika), Nevera je automobil napravljen za redovito korištenje. U kokpitu se nalaze tri TFT zaslona visoke rezolucije, a vozač sam bira koliko informacija želi vidjeti. Konfiguriran i za vožnju pistom i za udobnost, kokpit je podijeljen u dvije zone. Fokus gornjeg segmenta u potpunosti je usmjeren na užitak u vožnji i performanse, dok je u donjem dijelu smješten infotainment sustav, kontrola udobnosti i podaci o vožnji.

Aluminijske tipke i prekidači – uključujući tri rotirajuća zaslona – pružaju jasan analogni osjećaj, kako bi korištenje vrhunske digitalne tehnologije bilo još zanimljivije. Iz kokpita vozač može pratiti sve performanse automobila telemetrijom u stvarnom vremenu, koja se može preuzeti na prijenosno računalo ili pametni telefon za kasnije pregledavanje.

Povezivost i mobilna aplikacija

Rimac M2M sustav daje mnoštvo podataka u stvarnom vremenu kako proizvođaču, tako i vlasniku. Dok je vlasnik povezan s vozilom putem intuitivne mobilne aplikacije, proizvođač dobiva anonimizirane podatke o radu vozila.

Koristeći intuitivne mobilne aplikacije razvijene u tvrtki Rimac, vlasnici Nevere mogu uživo pratiti podatke poput GPS lokacije, brzine punjenja i stanja baterije, a istovremeno ih koristiti za analizu vožnje, mjernih podataka i pregled karte na Androidu i iOS-u.

Gotovo neograničeni program personalizacije

Iz tvornice Rimac neće izaći dvije jednake Nevere, jer kupci mogu birati iz širokog raspona dizajna i materijala po mjeri. Uz vrhunski individualni program personalizacije, Rimac će svoj glavni model ponuditi u raznim izdanjima: GT, Signature, Timeless ili Bespoke model po mjeri.

Vrhunsko korisničko iskustvo

Kao dio korisničkog putovanja, svaki vlasnik Nevere bit će pozvan u Hrvatsku kako bi dizajnirao svoj automobil prema svom ukusu. Nevera je ekskluzivno dostupna putem globalne mreže partnera Rimca na 19 lokacija i više, koje se nalaze u mnogima od najvećih gradova širom Europe, Sjeverne Amerike, Latinske Amerike, Europe, Bliskog Istoka i Azije.

 
Nastavi čitati
Kliknite za komentar

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Tech

Četiri vampirska uređaja zbog kojih računi rastu

Objavljeno

-

By

Postoje četiri “vampirska uređaja” koji opterećuju vaše godišnje račune za energiju.

Prema riječima stručnjaka za energetiku, uvođenje nekoliko jednostavnih promjena može napraviti veliku razliku i smanjiti troškove ove zime, prenosi The Sun.

Izvršni direktor Voltawarea, Sergey Ogorodnov, otkrio je “uobičajenu pogrešku” koju mnogi ljudi često rade – ostavljaju svoje kućanske aparate i uređaje na čekanju.

Perilica rublja

Kao rezultat toga, za one koji pokušavaju smanjiti svoje račune, morat ćete isključiti perilicu rublja kada nije u upotrebi. “Za prosječno britansko kućanstvo, perilice rublja koštaju oko 70 funti, sušilice 140 funti, a perilice posuđa 100 funti svake godine, tvrdi Ogorodnov.

“Osim toga, korištenje perilice s punim kapacitetom, umjesto pola opterećenja, znači manje ciklusa i stoga manje utrošene energije. Naši stručnjaci također preporučuju korištenje ciklusa s nižim temperaturama, jer su ciklusi s visokim temperaturama vrlo skupi, gdje povećanje od 10 stupnjeva može dovesti do 25-postotnog porasta potrošnje energije”, dodao je.

Aparati za kuhanje

Za prosječno kućanstvo u Britaniji, ploče za kuhanje, pećnica i mikrovalna pećnica može koštati oko 200 funti godišnje. Međutim, optimizacija s energetski učinkovitim uređajima mogla bi uštedjeti oko 40 eura godišnje.

Dakle, umjesto da stalno koristite pećnicu za pripremanje svakog obroka, stručnjak je preporučio prebacivanje na spora kuhala i friteze. Prema Ogorodnovu, takvi uređaji su “daleko jeftiniji načini” kuhanja od električnih pećnica.

Električni bojleri

Kad je riječ o električnim bojlerima i sustavima grijanja vode, oni koštaju britanska kućanstva u prosjeku između 360 i 720 funti godišnje, a ti se troškovi mogu smanjiti za oko 15 posto.

“Općenito, ako uvijek imate toplu vodu kod kuće, vjerojatno ćete grijati više vode nego što je potrebno. Radi li vaš bojler kada ste izvan kuće ili na odmoru? Je li programiran da radi samo u vrijeme kada nema najvećeg prometa? Na koju je temperaturu postavljen? Bez znanja o tome koliko vremena vaš bojler radi i koje je najbolje vrijeme za njegovu upotrebu, ne možete ostvariti ove vitalne uštede na troškovima energije”, rekao je stručnjak.

Električne grijalice

Konačno, s obzirom da se zimski mjeseci brzo približavaju i mnogi oklijevaju uključiti centralno grijanje, ako želite smanjiti svoje račune ove sezone, važno je pobrinuti se da svoj dom grijete što je moguće učinkovitije.

Prema ovom stručnjaku, električne grijalice koštaju prosječno kućanstvo u Velikoj Britaniji oko 1200 funti godišnje, a mnogi bi mogli uštedjeti najmanje 200 funti godišnje osiguravajući da se toplina ne troši uzalud.

“Pobrinite se da domovi budu zaštićeni od propuha i izolirani jednostavan je korak za održavanje topline, tako da vaša grijalica ne mora toliko raditi. Također je bitno pregledati postavke termostata kako bi vaše grijanje radilo na optimalnoj temperaturi samo kada je to potrebno. Pazite da grijanje ne ostavljate upaljeno tamo gdje vam ne treba, u praznoj sobi, pa čak i za ispražnjenu kuću preko praznika”, rekao je.

 
Nastavi čitati

Tech

Upozorenje zbog opasnog softvera: Hakeri mogu gotovo u potpunosti preuzeti kontrolu nad mobitelom!

Objavljeno

-

By

Android telefoni postali su meta novog napada zlonamjernog softvera koji hakerima omogućuje da preuzmu “gotovo potpunu kontrolu” nad uređajima korisnika.

Zlonamjerni softver FakeCall, omogućuje cyber kriminalcima prisluškivanje poziva i čak snimanje videozapisa korisnika Androida bez njihovog znanja, piše The Sun.

Kada se Android uređaj zarazi FakeCall-om, hakeri mogu prikupljati informacije prikazane na zaslonu.

To uključuje sve vaše tekstualne poruke, popis kontakata, podatke o lokaciji i instalirane aplikacije, stavljajući te podatke doslovno u ruke prevaranata.

Osim toga, softver omogućuje snimanje zvuka, kao i snimanje slika i videozapisa pomoću stražnje i prednje kamere uređaja.

Zlonamjerni akteri zatim mogu prenijeti te podatke, uključujući slike i videozapise koje su snimili na svoje uređaje.

FakeCall je izuzetno sofisticirani vishing napad koji koristi zlonamjerni softver za gotovo potpunu kontrolu nad mobilnim uređajem, uključujući presretanje dolaznih i odlaznih poziva.

Žrtve su prevarene da zovu lažne telefonske brojeve pod kontrolom napadača, pri čemu se imitira normalno korisničko iskustvo na uređaju.

FakeCall malware, koji se prvi put pojavio u travnju 2022., od tada je imao više različitih verzija.

Najalarmantnija prijetnja je što je FakeCall korišten za otmicu telefonskih poziva koje korisnici obavljaju prema svojim bankama.

 
Nastavi čitati

Tech

VIDEO / Renault 4 se vraća, ali u malo drugačijoj verziji: Donosimo sve detalje

Objavljeno

-

By

Renault

Vraća se Renault 4! Ova istinska ikona koja je promijenila način na koji su ljudi nekad putovali bila je prava “Katica za sve”.

U narodu poznat kao “Mali div”, Renault 4 bio je automobil za svakoga i za svaku svrhu – od odlaska na more do prevoženja građe za vikendicu.

Retro – futuristički

Renault je sada ovaj model odlučio ponovno vratit na scenu, ali u modernijoj i električnoj varijanti. No ipak, trebao bi zadržati DNK originalnog modela, a to znači puno prostora u kabini i sposobnost da ide bilo kuda.

Renault

I sam izgled je, kako kažu Francuzi, retro – futuristički – a po njemu se da naslutiti da bi mogao ići i van asfalta.

Renault

Punog imena Renault 4 E-Tech ima zadatak predstaviti električne automobile široj masi, a u tome bi mu trebao pomoći i doseg od 400 kilometara. Kako će u tome uspjeti, ostaje za vidjeti kada stigne u Hrvatsku.

Renault

 
Nastavi čitati
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi

U trendu