Tech
(FOTOGALERIJA) PREMIJERA NEVERE U HRVATSKOJ – Na Pagu, u Zadru i Dubrovniku
Neki od najznačajnijih novinara svjetskih automobilističkih i tehnoloških medija bili su u Hrvatskoj na pretpremijernom novinarskom predstavljanju i testiranju Rimac Nevere. Proizvođač hiperautomobila i tehnologije za električne automobile, Rimac Automobili, predstavio je novinarima iz cijelog svijeta Neveru, potpuno električni hiperautomobil s 1914 konjskih snaga, maksimalnom brzinom od 412 km/h, dizajniran i projektiran da pruži dosad neviđenu razinu performansi.
Zadarska i ličko senjska županija bili su sjajni domaćini medijskom prezentiranju ovog nevjerojatnog hrvatskog proizvoda. Novinari su uživali isprobavajući Neveru na cestama s impresivnim vizurama Jadranskog mora i krajolika otoka Paga, Jadranske magistrale i zadarskog zaleđa, dok su nevjerojatno ubrzanje i visoke performanse automobila mogli iskušati u kontroliranim uvjetima – na pisti zadarskog aerodroma.
Novinari su bili smješteni u poznatom hotelu Boškinac u blizini Novalje, ispred kojeg je Nevera bila izložena. Kako bi novinare što bolje upoznali s pričom o imenu Nevera u hotelu je bila postavljena izložba fotografija Danijela Palčića, poznatog hrvatskog lovca na nevere. I u samoj kampanji za novi auto Rimac Automobili koriste sjajne radove ovog hrvatskog fotografa.
Odmah po tom događaju, Rimac Automobili su početkom lipnja na tri dana ugostili 80tak kupaca, potencijalnih kupaca i distributera u Dubrovačkim Sunčanim Vrtovima. Gosti su se pridružili iz cijelog svijeta: Amerike, Japana, diljem Europe te su imali priliku poslušati prezentaciju automobila, konfigurirati svoju Neveru, te iskusiti automobil na nekima od najljepših cesti uz obalu. Oduševljeni ne samo automobilom, već i gradom Dubrovnikom i okolicom, svi gosti rado će se vraćati u Hrvatsku i sa svojim obiteljima na odmor.
Nevera ponosno nosi hrvatsko ime, kravata inspirira dizajn automobila
U skladu sa svojim porijeklom, Nevera nosi ponosno hrvatsko ime koje istinski odražava izvanredne performanse koje automobil može pokazati u tren oka. Ime koje označava brzu, neočekivanu i moćnu mediteransku oluju, koja juri Jadranom, “Nevera” prikladno odražava hrvatsko porijeklo i karakter automobila.
Odlikujući se iznimnom brzinom i snagom, Rimčev hiperautomobil s neverom dijeli ne samo ime, nego bi mogao imati i sličan učinak na globalnom tržištu hiperautomobila. Poput prirodne sile po kojoj je nazvan, jednako je sposoban u trenu promijeniti narav od sigurnog i udobnog grand tourera do automobila visokih performansi.
Rimac teži jednostavnom i učinkovitom inženjerstvu u svakoj fazi, a ta je filozofija primijenjena u bezvremenski elegantnom dizajnu Nevere po načelu “forma slijedi funkciju”. To je načelo primijenjeno na svakom pojedinom detalju, uključujući Rimčev karakteristični oblik “kravate” na bočnoj karoseriji automobila.
Budući vlasnici automobila posjetit će Hrvatsku
Kao dio korisničkog putovanja, svaki vlasnik Nevere bit će pozvan u Hrvatsku kako bi dizajnirao svoj automobil prema svom ukusu. Tako će kupci iz cijelog svijeta iz prve ruke vidjeti zemlju gdje je nastala Nevera.
Tech
Četiri vampirska uređaja zbog kojih računi rastu
Postoje četiri “vampirska uređaja” koji opterećuju vaše godišnje račune za energiju.
Prema riječima stručnjaka za energetiku, uvođenje nekoliko jednostavnih promjena može napraviti veliku razliku i smanjiti troškove ove zime, prenosi The Sun.
Izvršni direktor Voltawarea, Sergey Ogorodnov, otkrio je “uobičajenu pogrešku” koju mnogi ljudi često rade – ostavljaju svoje kućanske aparate i uređaje na čekanju.
Perilica rublja
Kao rezultat toga, za one koji pokušavaju smanjiti svoje račune, morat ćete isključiti perilicu rublja kada nije u upotrebi. “Za prosječno britansko kućanstvo, perilice rublja koštaju oko 70 funti, sušilice 140 funti, a perilice posuđa 100 funti svake godine, tvrdi Ogorodnov.
“Osim toga, korištenje perilice s punim kapacitetom, umjesto pola opterećenja, znači manje ciklusa i stoga manje utrošene energije. Naši stručnjaci također preporučuju korištenje ciklusa s nižim temperaturama, jer su ciklusi s visokim temperaturama vrlo skupi, gdje povećanje od 10 stupnjeva može dovesti do 25-postotnog porasta potrošnje energije”, dodao je.
Aparati za kuhanje
Za prosječno kućanstvo u Britaniji, ploče za kuhanje, pećnica i mikrovalna pećnica može koštati oko 200 funti godišnje. Međutim, optimizacija s energetski učinkovitim uređajima mogla bi uštedjeti oko 40 eura godišnje.
Dakle, umjesto da stalno koristite pećnicu za pripremanje svakog obroka, stručnjak je preporučio prebacivanje na spora kuhala i friteze. Prema Ogorodnovu, takvi uređaji su “daleko jeftiniji načini” kuhanja od električnih pećnica.
Električni bojleri
Kad je riječ o električnim bojlerima i sustavima grijanja vode, oni koštaju britanska kućanstva u prosjeku između 360 i 720 funti godišnje, a ti se troškovi mogu smanjiti za oko 15 posto.
“Općenito, ako uvijek imate toplu vodu kod kuće, vjerojatno ćete grijati više vode nego što je potrebno. Radi li vaš bojler kada ste izvan kuće ili na odmoru? Je li programiran da radi samo u vrijeme kada nema najvećeg prometa? Na koju je temperaturu postavljen? Bez znanja o tome koliko vremena vaš bojler radi i koje je najbolje vrijeme za njegovu upotrebu, ne možete ostvariti ove vitalne uštede na troškovima energije”, rekao je stručnjak.
Električne grijalice
Konačno, s obzirom da se zimski mjeseci brzo približavaju i mnogi oklijevaju uključiti centralno grijanje, ako želite smanjiti svoje račune ove sezone, važno je pobrinuti se da svoj dom grijete što je moguće učinkovitije.
Prema ovom stručnjaku, električne grijalice koštaju prosječno kućanstvo u Velikoj Britaniji oko 1200 funti godišnje, a mnogi bi mogli uštedjeti najmanje 200 funti godišnje osiguravajući da se toplina ne troši uzalud.
“Pobrinite se da domovi budu zaštićeni od propuha i izolirani jednostavan je korak za održavanje topline, tako da vaša grijalica ne mora toliko raditi. Također je bitno pregledati postavke termostata kako bi vaše grijanje radilo na optimalnoj temperaturi samo kada je to potrebno. Pazite da grijanje ne ostavljate upaljeno tamo gdje vam ne treba, u praznoj sobi, pa čak i za ispražnjenu kuću preko praznika”, rekao je.
Tech
Upozorenje zbog opasnog softvera: Hakeri mogu gotovo u potpunosti preuzeti kontrolu nad mobitelom!
Android telefoni postali su meta novog napada zlonamjernog softvera koji hakerima omogućuje da preuzmu “gotovo potpunu kontrolu” nad uređajima korisnika.
Zlonamjerni softver FakeCall, omogućuje cyber kriminalcima prisluškivanje poziva i čak snimanje videozapisa korisnika Androida bez njihovog znanja, piše The Sun.
Kada se Android uređaj zarazi FakeCall-om, hakeri mogu prikupljati informacije prikazane na zaslonu.
To uključuje sve vaše tekstualne poruke, popis kontakata, podatke o lokaciji i instalirane aplikacije, stavljajući te podatke doslovno u ruke prevaranata.
Osim toga, softver omogućuje snimanje zvuka, kao i snimanje slika i videozapisa pomoću stražnje i prednje kamere uređaja.
Zlonamjerni akteri zatim mogu prenijeti te podatke, uključujući slike i videozapise koje su snimili na svoje uređaje.
FakeCall je izuzetno sofisticirani vishing napad koji koristi zlonamjerni softver za gotovo potpunu kontrolu nad mobilnim uređajem, uključujući presretanje dolaznih i odlaznih poziva.
Žrtve su prevarene da zovu lažne telefonske brojeve pod kontrolom napadača, pri čemu se imitira normalno korisničko iskustvo na uređaju.
FakeCall malware, koji se prvi put pojavio u travnju 2022., od tada je imao više različitih verzija.
Najalarmantnija prijetnja je što je FakeCall korišten za otmicu telefonskih poziva koje korisnici obavljaju prema svojim bankama.
Tech
VIDEO / Renault 4 se vraća, ali u malo drugačijoj verziji: Donosimo sve detalje
Vraća se Renault 4! Ova istinska ikona koja je promijenila način na koji su ljudi nekad putovali bila je prava “Katica za sve”.
U narodu poznat kao “Mali div”, Renault 4 bio je automobil za svakoga i za svaku svrhu – od odlaska na more do prevoženja građe za vikendicu.
Retro – futuristički
Renault je sada ovaj model odlučio ponovno vratit na scenu, ali u modernijoj i električnoj varijanti. No ipak, trebao bi zadržati DNK originalnog modela, a to znači puno prostora u kabini i sposobnost da ide bilo kuda.
I sam izgled je, kako kažu Francuzi, retro – futuristički – a po njemu se da naslutiti da bi mogao ići i van asfalta.
Punog imena Renault 4 E-Tech ima zadatak predstaviti električne automobile široj masi, a u tome bi mu trebao pomoći i doseg od 400 kilometara. Kako će u tome uspjeti, ostaje za vidjeti kada stigne u Hrvatsku.
-
Svijet4 dana prije
Upozorenje zbog zimske oluje: Pripremite se za intenzivne vremenske uvjete!
-
Hrvatska3 dana prije
Objavljena karta: Evo kad će u Hrvatskoj početi snijeg!
-
ZADAR / ŽUPANIJA5 dana prije
FOTOGALERIJA / Izaslanstvo Općine Sv. Filip i Jakov u Vukovaru odalo počast žrtvama
-
Hrvatska4 dana prije
Stiže promjena vremena uz obilne oborine, bit će i snijega