ZADAR / ŽUPANIJA
“SEE YOU SOON!” Turistička zajednica Zadarske županije pokrenula prvu marketinšku kampanju za 2023.
S ciljem što ranijeg poticanja potencijalnih posjetitelja na dolazak u destinaciju, Turistička zajednica Zadarske županije pokrenula je posljednju ovogodišnju, ili bolje reći prvu marketinšku kampanju za 2023. godinu, na ključnim emitivnim tržištima koja posebno dobro reagiraju na rani booking.
Kampanja krovnog naziva See You Soon! cilja postojeće i potencijalne goste Zadarske županije s tri ključna tržišta – Njemačke, Austrije i Nizozemske. Kampanja je ciljano planirana na kraju godine kada su na odabranim tržištima dani kratki, tamni i hladni. Vizualna strategija prati ideju kampanje kroz izuzetno plave, sunčane i morske motive kako bi se dobilo na dodatnoj vidljivosti te time istaknuli u odnosu na trenutne, uglavnom blagdanske, reklamne kampanje.
Kampanja se realizira u suradnji s najvećim medijskim kućama na svakom tržištu i to isključivo kroz vizualno snažne formate. Okosnicu čini digitalno vanjsko oglašavanje (DOOH) u središtima i najprometnijim lokacijama najvećih gradova (Beč, München, Stuttgart, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Amstelveen), a pojačano online video i veliki branding display oglasima na najposjećenijim portalima (AD.nl, t-online.de, Krone.at, WEB.de, GMX.net). Kampanja će trajati kroz cijeli prosinac i dio siječnja kako bi se potaknule rane rezervacije.
O uspješnosti digitalnih kampanja koje već godinama provodi Turistička zajednica Zadarske županije govori i podatak kako se digitalna kampanja Turističke zajednice Zadarske županije za 2022. godinu „Reconnect with yourself – Say YES! to Zadar Region“ našla u vrlo jakoj konkurenciju u izboru European Excellence Awards-a.
Ulazak u uži izbor u kategoriji Balkan predstavlja veliko priznanje za navedenu kampanju jer prestižna europska komunikacijska nagrada “European Excellence Awards” u organizaciji Quadrige, berlinskog centra izvrsnosti u obrazovanju, informacijama, umrežavanju i poslovnim IT rješenjima, daje jedan sveobuhvatan uvid u komunikacijska postignuća diljem Europe.
Kampanja TZ Zadarske županije imala je snažne konkurente gotovo u potpunosti usmjerene na podizanje svijest o inkluzivnosti i zdravlju – kampanju Blue Balloons lidera u pomagalima za dijabetes tipa 1 također iz Hrvatske, bugarsku kampanju posvećenu podizanju nacionalne svijesti o ljudima s rijetkim bolestima The 20th Hero, te dvije rumunjske kampanje – Carrefoura Rumunjska za poticanja lokalnih farmera i pobjedničku Regina Maria Rumunjska, kampanju na temu mentalnog zdravlja.
Osnovna ideja digitalne kampanje TZ Zadarske županije koju je provela renomirana agencija S.T.A.R. Digital bilo je povezivanje sa sobom, povratak sebi nakon dugog i teškog razdoblja izolacije i karantene. Najbolji način za to su mir, tišina, ukusna hrana i čarobne prirodne ljepote koje posjetiteljima nudi Zadarska županija kao turistička destinacija.
Sveobuhvatnu kampanju su pratili brojni vizuali s motivima najljepših dijelova Zadarske županije i duhovitim pozivima na dolazak u naše destinacije.
Mihaela Kadija, direktorica TZ Zadarske županije je tom prigodom izjavila:
Iznimno smo zadovoljni i ponosni što je upravo naša kampanja ušla u uži izbor za “European Excellence Awards” što dokazuje njezinu kvalitetu i predstavlja veliki uspjeh posebno kada promotrimo druge konkurente kroz niz kategorija, a to su divovi oglašivačke industrije, poput farmaceutske, automobilske ili retail industrije. Pri tom je dodala kako je ova digitalna kampanja samo jedna u nizu komunikacijskih i promidžbenih aktivnosti koju provodi TZ Zadarske županije, a nagrada je poticaj i potvrda kako idemo u dobrome smjeru te radimo taj posao na razini europske oglašivačke konkurencije.
ZADAR / ŽUPANIJA
FOTOGALERIJA / Otvorena izložba “Izdavaštvo na zadarskom području 2023. – 2024.”
U Izložbenoj dvorani Znanstvene knjižnice Sveučilišta u Zadru danas je otvorena 31. godišnja izložba “Izdavaštvo na zadarskom području 2023. – 2024.”. Izložba se tradicionalno organizira u mjesecu studenom u povodu obilježavanja Dana grada Zadra te se na njoj izlaže izbor izdanja tiskanih omeđenih, serijskih publikacija i audiovizualne građe zadarskih autora i izdavača te plakata društvenih, kulturnih i sportskih događanja. Izložba predstavlja ukupnu izdavačku produkciju na zadarskom području od studenoga 2023. do studenoga 2024. godine.
– Ova izložba prilika je da se osvrnemo na bogatstvo književnih i znanstvenih djela koja su nastala na zadarskom području, ali i na sve važnije uloge koje imaju autori, izdavači i knjižničari na putu do čitatelja, s poslanjem stvaranja i očuvanja kulturne baštine našega kraja. Ta sinergija između autora, lokalnih izdavača, knjižnica i čitatelja doprinosi stvaranju bogate kulturne ponude koja odražava specifičnosti i identitete, ali također omogućava i širu kulturnu razmjenu na nacionalnoj i međunarodnoj razini. Knjižnice nisu samo spremišta knjiga, već i aktivni sudionici u procesu stvaranja, očuvanja i promocije lokalnog izdavaštva. Izdavačka produkcija zadarskog područja, njegovana i predstavljena u Knjižnici, ima dugoročan utjecaj na očuvanje kulturne baštine, razvoj intelektualnog života i promicanje lokalnog identiteta, istaknula je ravnateljica Znanstvene knjižnice Sveučilišta u Zadru Marijana Senkić-Klapan.
Prema evidenciji Znanstvene knjižnice, u prošloj godini izdano je 209 monografija, devet više nego prošle godine. Najviše novih izdanja objavila je izdavačka kuća Forum, a radi se pretežito o knjigama za djecu predškolske dobi. Sveučilište u Zadru objavilo je 52 naslova, od toga 14 u sunakladništvu, najvećim dijelom usmjerena na promoviranje visokih akademskih ciljeva, nova istraživanja i izazove koje donosi budućnost. Matica Zadrana objavila je 17 naslova, Udruga 3.000 godina Za dar 7 naslova itd. Znanstvena knjižnica objavila je 8 stručnih knjiga te jednu u suradnji sa Sveučilištem u Zadru i Državnim arhivom u Zadru.
Ovogodišnja izložba posebna je po tome što se održava prvi put nakon pripajanja Znanstvene knjižnice Sveučilištu u Zadru. Prorektorica prof. dr. sc. Lena Mirošević istaknula je kako su suvremeni procesi, globalizacija i digitalna revolucija, unijeli promjene u izdavaštvo, a novim izazovima pokušava odgovoriti i izdavačka djelatnost Sveučilišta u Zadru.
– Putem znanstvenih časopisa, znanstvenih monografija, sveučilišnih udžbenika i priručnika te zbornika radova i drugih publikacija akademskoj i drugoj zainteresiranoj javnosti predstavljaju se istraživački rezultati djelatnika Sveučilišta ali i znanstvenika iz drugih hrvatskih znanstvenih središta te iz inozemstva. Znanstveni časopisi su globalno najvažniji način komuniciranja znanstvenih spoznaja prema javnosti i akademskoj zajednici. Od 14 sveučilišnih znanstveno-stručnih časopisa iz društvenog, humanističkog, prirodnog i interdisciplinarnog područja znanosti, osam ih je indeksirano u bazi Scopus, a od tih osam još tri su indeksirana u citatnoj bazi WOS (Web of Science).
Kroz izložbu izdavačke djelatnosti zadarskog prostora susrećemo sve bitne aktere u složenom procesu, od autora informacije — pisaca, znanstvenika, izdavača i knjižnica te primatelja korisnika informacija. Stoga je ova izložba najbolji primjer u kojima izdavačka djelatnost nije samo otisnuto slovo, digitalni zapis ili puka djelatnost o stvaranju, uređivanju, objavljivanju i diseminaciji sadržaja i diskursa već dugotrajan rad, pun inovativnosti i kreativnosti uz stalno unaprjeđenje dobre prakse izdavaštva, istaknula je Mirošević proglašavajući izložbu otvorenom.
Izložba se može razgledati do 29. studenoga.
ZADAR / ŽUPANIJA
PRIPREMITE SE NA VRIJEME! / U ponedjeljak bez vode Branimirova i Velebitska ulica u Zadru!
Zbog radova na vodoopskrbnom sustavu, dana 25.11.2024. godine (ponedjeljak) u vremenu od 09:00 h pa do 14:00 h biti će privremeno obustavljena opskrba vodom potrošačima u gradu Zadru u ulicama:
Obala kneza Branimira, te Velebitska ulica.
Tijekom radova do ponovne uspostave vodoopskrbe, cisterna s vodom za ljudsku potrošnju biti će smještena u ulici Obala kneza Branimira kod kućnog broja 8.
ZADAR / ŽUPANIJA
(NE)RADNI DANI / Donosimo radno vrijeme trgovina u Zadru ove nedjelje…
Donosimo raspored rada većih marketa i supermarketa, odnosno trgovačkih lanaca u Zadru u nedjelju, 24. studenog…
BAUHAUS:
zatvoreno
KAUFLAND:
zatvoreno
EUROSPIN:
zatvoreno
HEY PARK
zatvoreno
TOMMY
Bože Peričića 5 – od 8 do 14
Skradinska 8 – od 7 do 13
KONZUM:
Ante Starčevića 3 – od 7 do 13
Put Pudarice 34 – od 7 do 20
LIDL:
Put Murvice 18 – od 8 do 21
INTERSPAR
zatvoreno
PLODINE
zatvoreno
SUPERNOVA:
zatvoreno
STUDENAC:
Radno vrijeme pregledajte OVDJE.
RIBOLA
Put Petrića 51C, Zadar 7:00-21:00
Ulica Zrinsko Frankopanska 18, Zadar 7:00-21:00
Put Šimunova 2, Zadar 7:00-21:00
Ulica Krste Odaka 5a, Zadar 7:00-21:00
PEVEX
zatvoreno
-
Svijet4 dana prije
Upozorenje zbog zimske oluje: Pripremite se za intenzivne vremenske uvjete!
-
Hrvatska3 dana prije
Objavljena karta: Evo kad će u Hrvatskoj početi snijeg!
-
Hrvatska4 dana prije
Stiže promjena vremena uz obilne oborine, bit će i snijega
-
Hrvatska3 dana prije
Znanstvenici upozoravaju: Ovim hrvatskim gradovima prijeti potop!