Connect with us

ZADAR / ŽUPANIJA

PROGNOZA / Za vikend sunčano i vruće, u novi tjedan sa kišom i pljuskovima

Objavljeno

Danas pretežno sunčano i toplije. U unutrašnjosti mjestimice umjerena naoblaka, a uz jači razvoj oblaka lokalno i pljuskovi s grmljavinom, osobito poslijepodne na istoku. Ujutro na kopnu mjestimice magla. Vjetar većinom slab, na Jadranu umjeren sjeverozapadni, poslijepodne i jugozapadni. Najviša dnevna temperatura uglavnom od 27 do 32 °C.

U subotu pretežno sunčano i u većini predjela danju vruće. Uz jači razvoj oblaka poslijepodne uglavnom na istoku moguć je poneki kratkotrajan pljusak. Vjetar većinom slab, na Jadranu ponegdje do umjeren sjeverozapadni, uz obalu jugozapadni, ujutro bura. Najniža temperatura zraka od 16 do 21, na Jadranu od 20 do 25, a najviša većinom između 29 i 34 °C.

IZGLEDI VREMENA:

Za vikend pretežno sunčano, osobito na Jadranu, te vruće. Uz jači razvoj oblaka još uglavnom u subotu na istoku može biti pokojeg pljuska. Vjetar većinom slab, u nedjelju umjeren južni i jugozapadni, na Jadranu jugo. U ponedjeljak naoblačenje sa sjeverozapada, u unutrašnjosti i na sjevernom Jadranu, navečer i na sjeveru Dalmacije, uz mjestimičnu kišu i pljuskove s grmljavinom, moguće izraženije. Vjetar slab do umjeren sjeverozapadni i sjeverni, na Jadranu još ponegdje i jugozapadni. Na kopnu danju manje toplo.

Kliknite za komentar

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

ZADAR / ŽUPANIJA

(FOTO) PROJEKT “I JA PUTUJEM” / Zadrani su i ove godine velikog srca. Prva ljetovanja razveselila 64 djece

By

Ljetne radosti, prva kupanja, upoznavanje Hrvatske i zbližavanje obitelji odlike su projekta I ja putujem Zaklade “Hrvatska za djecu”. Ove je godine projektom obuhvaćeno 19 obitelji i 64 djece od kojih je velika većina prvi put vidjela more i provela nezaboravne trenutke u morskim avanturama. Posebno emotivno putovanje bilo je u Zaton pored Zadra za sedmeročlanu obitelj Ilić iz Pakraca. Prvi put more su zahvaljujući ovom projektu vidjeli najstariji od petero braće 9-godišnji Leo, Teo koji ima šest godina, Sara 5, Lara četiri te najmlađa dvogodišnja Danijela.

“Djelatnici Zaton Holiday Resorta dočekali su nas kao da smo njihovi najbliži. Klinci su se oduševili morem, ali kad su vidjeli bazene i tobogane, njihovoj sreći nije bilo kraja. Za svaki uzrast je bilo nešto što ih je zaista oduševilo. Izlet na pedalinama bio je posebna avantura!” – otkriva majka Ivana Ilić iz Pakraca i dodaje: “Uživali smo u morskim delicijama, palačinkama i lubenicama. Djeca su vrijeme provodila i u igraonicama, a teta Slađana nam je svima ispred Resorta poklonila poklone!”

Hotelske kuće iz cijele Hrvatske godinama rado sudjeluju u projektu kojem je cilj potrebitim obiteljima omogućiti putovanja, kako na moru tako i na kontinentu. Zbližavanje obitelji i kvalitetno provedeno zajedničko vrijeme kroz ovaj projekt ono je na što su u Zakladi “Hrvatska za djecu posebno ponosni. U 19 obitelji je i obitelj samohrane majke Đurđice Plavšić koja je s trojicom sinova, Davidom (14), Rafaelom (11) te Viktorom (10) boravila u Kampu Rehut na Murteru.

“Bila sam zaista iznenađena i u pozitivnom šoku kad sam dobila poziv da smo jedna od obitelji kojima Zaklada zajedno s partnerima osigurava besplatno ljetovanje. Oduševljena sam ne samo radom Zaklade, već i pristupom, brzom i srdačnom komunikacijom!” – govori samohrana majka Đurđica Plavšić iz Osijeka te dodaje: “Po dolasku u kamp primili su nas kao dio obitelji i pobrinuli se da nam ništa ne nedostaje. Domaćini su bili predivni od prvog trenutka. Bili smo smješteni u mobilnoj kućici doslovno 15 metara od plaže koja je pješčana i djeca su se time odmah oduševila. S obzirom na to da nam je vrijeme bilo idealno, svaki dan smo uspjeli iskoristiti za kupanje, a ostatak vremena smo proveli u obilasku okolnih mjesta i vidikovaca s kojih se vidi nadaleko, s jedne strane kopno i Velebit, a s druge strane Kornati. Ovaj odmor definitivno nikada nećemo zaboraviti!”

Projekt I ja putujem sedmu je godinu zaredom razveselio brojne mališane i roditelje. Uspomene s prvog ljetovanja punog emocija dugo će se prepričavati.

Kila smokava na tržnici iznosi 20 eura. Prodavačica: To su normalne cijene

Pixabay

“Je li skupo? Nekad smo išli u Trst po namirnice, a onda se to prije nekoliko godina izniveliralo. Posljednje dvije godine opet idemo tamo po namirnice. Ne više zato što je veći izbor nego zbog cijena”, odgovara lokalac na pitanje jesu li cijene na moru za domaće stanovništvo previsoke.

Osim u trgovinama, skupo je i na placu. Na zadarskoj tržnici kila breskvi bila je 4 eura, po 7, 8 eura prodavale su se trešnje. “Je, lijepi su nam ovi turisti. Dođu kupe šaku trešanja za jedan euro, kao skupo im je dat sedam eura kod nas. I pitam ja njega, iz Australije je, koliko košta to kod njega, a on meni 48. Ne znam jesam li ga ja dobro razumio, pa pitam koliko je smokva, a on meni jedna 14 dolara, ali da su njegove veće. Ne znam je li me zeza ili ne, ali mi je i svejedno”, objasnio je prodavač u Zadru, prenosi Večernji list.

Na rovinjskoj tržnici tradicionalno su zadnjih nekoliko godina cijene za one dubljeg džepa.

Prodavači nisu oduševljeni pokušajima fotografiranja. Ljute se na one koji pokušavaju uslikati cijene. “Ili kupite ili idite”, uvjetuju. A cijene nisu male. Kila tikvica stoji tri eura, za kilogram domaćeg mladog sitnog krumpira mora se izdvojiti dva eura.

Domaće rajčice prodaju se za četiri eura. Mini rajčice, naravno još skuplje. Za četiri eura možete dobiti pola kilograma. Smokve se prodaju po 20 eura. No njima tek počinje sezona. Možda s vremenom pojeftine. “To su normalne cijene”, objašnjavaju prodavači na opaske da je skupo.

JAVNI NATJEČAJ za prodaju nekretnine u vlasništvu Općine Sveti Filip i Jakov

By

Obrazac ponude možete pronaći OVDJE.