magazin
MEGA FOTOGALERIJA / Biograd na Moru ugostio najveći modni spektakl! Bure centar bio je premalen za sve koji su željeli uživati u ovoj modnoj poslastici
Sinoć je u prepunom ambijentu Bure centra u Biogradu na Moru održana druga po redu modna platforma ModernA EclectiC. Sudeći po odazivu posjetitelja, poznatih lica i medija ModernA EclectiC je napravila spektakl neviđen na ovim prostorima. Mjesto više tražilo se u garaži poznatog trgovačkog centra Bure kojeg su organizatori Alen Ljubić i Anita Maričić pomno transformirali u eklektičnom stilu što je publici dalo potpuno novo iskustvo mode.
Modnu večer otvorio je poznati modni brand ALDUK, koji je jedan od stupova hrvatske mode već petnaest godina, a predstavio nam je uvid u svoju novu kolekciju za jesen/zimu 2024. naziva “Elpida”. Moćna, vizualna moderna silueta nove kolekcije glam-rock prizvuka dolazi u tamnom tonu, mistične crne s pokojim akcentom u vidu sjajnih tkanina, a cijelokupna kolekcija osim tamnog dijela ima i modele u boji mesa i ružičastoj. “Kolekcija “Elpida” ili u prijevodu s grčkog “nada” bazirana je na ljudskoj svijesti gdje stvari često vidimo crnima, pesimističnima, ali uvijek je tu negdje iza ugla ELPIDA koja nam vrlo lagano odjene “ružičaste naočale” tj. stvori nam optimističan pogled na zbivanja oko nas. Upravo taj psihološki trenutak postalo je netipična inspiracija za ovu kolekciju. ALDUK uvijek svoj dizajn bazira na funkcionalnosti, ali i dodatnoj vrijednosti gdje se u odjeći s njegovim potpisom osjećate poput modernog superheroja. Poznati dizajner kojeg rijetko viđamo na modnim pistama, ali redovito predstavlja svoje projekte putem modnih kampanja je oduševio mnogobrojnu publiku u Bure centru.
DeLight je predstavio zimsku kolekciju koja je pažljivo osmišljena do posljednjeg detalja, a predstavlja savršen spoj elegancije i ženstvenosti s pomakom ka modernom. Klijentice koje svoje povjerenje poklone ovom hrvatskom brandu bit će oduševljene odijelima u bojama izrađenih od vrhunskih prirodnih tkanina. Dominantne boje sezone u skladu sa svjetskim trendovima jesu bordo i plavičaste nijanse koji svaki komad čine još upečatljivijim. Kolekciju koju nam je DeLight predstavio nudi čitav spektar odjevnih komada – od odijela, svilenih košulja, viskoznih i vunenih haljina. Naglasak same kolekcije bio je na kaputima istkanim od najfinijih niti, a posebna pažnja se pridala konstrukciji i izradi koje su baza brenda koji se s ponosom diči svojom kvalitetom. Svi navedeni detalji ne samo da pridonose vizualnom identitetu kolekcije i brenda već garantiraju dugotrajnost i kvalitetu čineći svaki komad najboljim izborom u jesensko/zimskoj garderobi.
JET LAG by Jasmina Arnautović inspiraciju je za novu kolekciju jesen/zima 2024. pronašla u Arizoni nazvavši ju “Grand Canyon 024.” Dizajnerica je kroz kolekciju provukla zemljane tonove od bež, smeđe, boje tople čokolade, bordo pa sve do svijetlo pink, svjetlucavih tirkiznih komada namijenjenu muškarcima i ženama s velikim naglasnom na detalje i siluetu.
Atelier Igor Todorović predstavili su modnu kolekciju “Bambola Spring Summer 2025.” koja pobuđuje duh 60. godina prošlog stoljeća, slaveći emancipaciju i snagu žene. Centralni motiv kolekcije je žena koja vlada vlastitim odlukama i identitetom, prikazana kao “lutka” koja je samosvjesna i autentična. Fokus kolekcije je na savršenom kroju i promišljenom dizajnu koji ističe ženstvenost, a istovremeno zadržava eleganciju i suptilnu zavodljivost. Posebna pažnja posvećena je tkaninama i ručnoj izradi, koristeći češke kristale i inovativne materijale. Kolekcija spaja tradicionalno modno nasljeđe sa modernim izrazom, stvarajući suvremen i bezvremenski izgled. Paleta boja temelji se na klasičnoj crno-bijeloj, sa upečatljivim detaljima u burgundi crvenoj, što dodatno ističe stav žene koja sigurno korača kroz život i modu. Modni dodaci su nadopunjavali kolekciju, naglašavajući estetiku i konceptualni pravac Ateljea, te pružaju cjelovitu viziju modernog, snažnog ženskog stila.
Natalija Smogor predstavila je svoju kolekciju na ovogodišnjoj Moderni kroz viziju sofisticirane, ženstvene, seksi i razigrane “Blacky” žene. Ova žena je uvijek spremna za izlazak, sa prepoznatljivim stilom koji balansira između elegancije i zavodljivosti. Smogor dizajn prikazuje ženu koja voli da se dotjera, bilo da je u pitanju lepršava svilena haljina za opušteno ispijanje kave, ili glamurozna mini suknja i top za večernji izlazak. Kolekcija sadrži širok spektar komada, od elegantnih hlača i majica sa volanima do dugih lepršavih haljina izrađenih od luksuznih materijala poput čipke, svile, satena i muslina. Posebni detalji poput zlatnih gumbića daju dodatnu notu glamura i čine svaku kombinaciju jedinstvenom. “Blacky” žena je oličenje modernog stila, slobode i ženstvenosti, a njen izgled uvijek odiše samopouzdanjem i zavodljivošću.
Charm&S iza kojeg stoje Maja Živković i Sandi Babić predstavile su svoju novu modnu priču “FEARLESS”.Modna kolekcija predstavila je ženstvenu, profinjenu i neustrašivu ženu, a posebnu dimenziju njihovoj modnoj priči daju razigrani krojevi i zanimljivi detalji koji stvaraju posve novi doživljaj odjevnog predmeta. Haljine su čišćih formi, s tek decentnim intervencijama u kroju što ih čini savršenim stilskim suputnikom za brojne svečane prigode, a koje će, bez obzira na hirovite trendove, baš uvijek izgledati sjajno. Kompleti i haljine izrađeni su od viskoze, trapera, vune ili lame svjetlucavih materijala, a kaputi od čiste vune te kombinacije alpake i vune .
BiteMyStyle by Zoran Aragović premijerno je predstavio novu kolekciju “Glitz”, a svoje eklektične kombinacije boja, printeva i tekstura Zoran je upotpunio blještavim tkaninama i šljokicama koje su u prvom planu kolekcije. Od kolorita uz nezaobilazne crne i srebrne kombinacije Zoran je koristio rozu, kraljevsko plavu, ali i pastelne nijanse žute i narančaste. Predimenzionirani kaputi, maksi haljine i odijela samo su dio onoga što dizajner predlaže za nadolazeću sezonu. Midi suknje koje prate liniju tijela Aragović upotpunjuje sportskim majicama BITE ME natpisom izrađenim od ugodne pamučne felpe jer važno mu je da u svakoj novoj kolekciji zadrži svoj prepoznatljivi rukopis ali isto tako i da osvježi svoj dizajn sa zanimljivim detaljima. Hologramski efekti na zimskim kaputima i kratkim jaknama ili pak “poderani” traper od kojeg su izrađene lepršave haljine glavni su aduti BiteMyStyle modne priče.
Optika Visus iz Biograda na Moru također je predstavila kolekciju sunčanih naočala za jesen/zimu 2024/25. koja se odlično upotpunila na modni izlaz BiteMyStyle by Zoran Aragović te sve posjetitelje upoznala sa “must have” sunčanim naočalama u nadolazećoj sezoni.
Za besprijekoran make up pobrinuli su se vizažisti Chix Threading bara koji su koristili savršene make up proizvode branda Collistar te napravili moderan wet i glam look koji je popratio sve kolekcije dizajnera. Svi posjetitelji sinoć u ambijentu Bure centra mogli su osjetiti i mirisne note Aqua Allegoria Flora Bloom parfema koji je oduševio sve prisutne, a kojeg se ekskluzivno može pronaći u svim Muller parfumerijama koje su također bile beauty partner projekta ModernA. Za lijepu i njegovanu kožu svih modela pobrinuli su se skin care eksperti Dermalogice koji su koristili serum BioLumin-C Night restore koji poboljšava blistavost i tonus kože, obnavlja barijeru kože te popravlja kožu od oštećenja. Na ModernA projektu se ekskluzivno mogao vidjeti i automobil Renault Rafale E-Tech full hibrid kojeg je predstavila autokuća RB Auto.
Za odličnu glazbenu atmosferu pobrinuo se DJ Meshi, Hrvoje Čirjak na kongama te plesa skupina Heelicious ,a nakon revije svi uzvanici uživali su u bogatim delicijama cateringa Angelus iz Draga.
ModernA EclectiC tim zahvaljuje se svim partnerima na podršci koji su pomogli da se spektakl održi: Bure centar, Zadarska županija, Dermalogica, Muller, Redken, Felce Azzurra, RB Auto, Maraska, Aperol Spiritz, Čazmatrans, Collistar Milano, Guerlain, Chix Threading bar, Maxbet, poliklinika Mešter, Orbit, optika Visus, catering Angelus, ra Design, hotel Falkensteiner club funimation Borik, hotel Adria Biograd na Moru, hotel Crvena Luka Biograd na Moru, Vina Vinketa, Storija o slatkom ,restoran Kornat, Dalmaland,, Printshop, Sunsetinaglass, Bonus club te PPD GLOBAL.
FOTO: Zvonimir Ferina
magazin
Danas katolici pale četvrtu adventsku svijeću, evo što ona znači
Prema zapisima iz Njemačke, prvi adventski vijenac na svijetu pojavio se 1838. u domu za siromašnu djecu (“Trošna kuća”) u Hamburgu.
Anđeoska svijeća
Prva svijeća, koju smo upalili u prvom adventskom tjednu je svijeća postilica ili prorokova svijeća koja simbolizira nadu i iščekivanje. Druga svijeća je bila svijeća pomirilica ili betlehemska, a označava mir. Treća svijeća je pastirska svijeća koja slavi radost i veselje.
Četvrta adventska svijeća koju danas palimo je svijeća anđela i donosi – ljubav. Ta svijeća se zove još i Anđeoska svijeća, i ona je obično ljubičaste boje. Njome se prisjećamo onih koji su prvi objavili rođenje Spasitelja cijelog svijeta.
Kristova svijeća
U nekim krajevima postoji običaj da se na adventski vijenac stavi i peta bijela svijeća, koju zovu Kristova svijeća!
Prema zapisima iz Njemačke, prvi adventski vijenac na svijetu pojavio se 1838. u domu za siromašnu djecu (“Trošna kuća”) u Hamburgu. Mladi evangelički pastor i odgojitelj Johann Hinrich Wichern (1808. – 1881.) okupio je 1883. siročad s ulice te im u jednoj staroj i trošnoj kući ponudio novi dom, prenosi Fenix.de.
Svake je godine za vrijeme došašća pastor sa svojim štićenicima organizirao trenutke molitve. U svome dnevniku zabilježio je da se u došašću 1838., želeći pronaći način, kako bi svojim štićenicima došašće učinio što ljepšim, dosjetio da od prvog dana prosinca svakim danom za vrijeme molitve upale jednu svijeću. Oko 1851. godine Wichernovi su štićenici drveni vijenac počeli ukrašavati zimzelenim grančicama.
Nakon Prvog svjetskog rata i katolici su počeli raditi adventske vijence, a taj običaj proširio se i na ostale krajeve izvan Njemačke po cijelom svijetu.
magazin
Večeras od 19:30 sati na adventskoj pozornici zadarska grupa Vista
Nakon što su ove sezone nastupali na brojnim ljetnim koncertima kao predgrupa domaćim zvijezdama Severini, Željku Bebeku, Dalmatinu, Joli, Danijeli Martinović i drugima, uspješnu godinu zadarska grupa Vista okrunit će nastupom na zadarskom Adventu.U radnom prosincu imali su brojne nastupe na adventskim manifestacijama, a oni koji su ih na nekoj od njih slušali ne trebaju brinuti kako večeras neće imati što čuti jer Vista ima višesatni repertoar i konačni izbor ovisi o inspiraciji grupe i naravno reakciji publike.
– Uglavnom se radi o domaćoj glazbi u kombinaciji s evergreenima, ali nije nam problem izaći iz okvira kada osjetimo potrebu za tim. Iza nas su stotine koncerata, uvježbani smo i jedva čekamo da svirka krene, kaže gitarist Adrian Černigoj.
Vista je poznata po postavi u kojoj su pjevač i pjevačica, Jakov Mađarić i Doris Župan, tako da vjerno interpretiraju pjesme Dina Dvornika, Tonyja Cetinskog, Indeksa, Severine, Shakire… Na klavijaturama je Tomislav Bubić, na bas gitari Zoran Muller a na bubnjevima Goran Jureško.
Koncert na adventskoj pozornici na Trgu Petra Zoranića započinje večeras, u nedjelju, 22. prosinca u 19:30 sati te će se održati prema planu, dok se nastup Gradske glazbe Zadar, predviđen za večeras u 19 sati na Narodnom trgu, odgađa zbog nepovoljnih vremenskih uvjeta.
magazin
Savjeti poznatog psihijatra: Za sretan i ispunjen život slijedite ovih pet jednostavnih pravila
Carl Jung bio je utjecajni švicarski psihijatar i jedan od temeljnih mislilaca moderne psihologije. Razvio je i filozofiju usmjerenu na ispunjenje, svrhu i potragu za srećom. U središtu njegovog razmišljanja bilo je uvjerenje da sreća dolazi iz razvijanja samosvijesti, integracije različitih aspekata osobnosti i usklađivanja vanjskog života s unutarnjom istinom, a ovo je, po Jungu, pet ključnih čimbenika sreće
Dobro fizičko i mentalno zdravlje: Jung je naglašavao važnost fizičkog i mentalnog zdravlja kao temelja sretnog života.
Često je citirao latinsku izreku ‘mens sana in corpore sano’, što znači ‘zdrav duh u zdravom tijelu’.
Bez vitalnosti uma i tijela, vjerovao je da je kvaliteta života uvijek smanjena.
Tako, primjerice, redovita tjelovježba od barem 30 minuta, 4-5 puta tjedno, poboljšava fizičku izdržljivost i mentalnu jasnoću, piše Večernji list.
Dobre osobne i intimne veze: Prema Jungu, ljudi su društvena bića s urođenom potrebom za povezivanjem.
Razvijanjem razumijevanja i empatije prema drugima stvara se ne samo bliskost nego i osobni rast.
Zajedničke aktivnosti poput kuhanja, putovanja ili volontiranja s partnerom jačaju veze kroz radost i timski duh.
Povremeni zajednički bijeg bez distrakcija također produbljuje odnose.
Sposobnost opažanja ljepote u umjetnosti i prirodi: Jung je ljepotu u umjetnosti i prirodi smatrao hranom za dušu i katalizatorom inspiracije.
Poštivanje estetike ispunjava unutarnje izvore značenja, potiče vitalnost i povezuje ljude s izvorima kreativnosti izvan ega.
Posjet galerijama, umjetnički hobi poput fotografije ili provođenje vremena u prirodi povećavaju sposobnost opažanja ljepote.
Razuman životni standard i zadovoljavajući posao: Iako je upozoravao na opasnosti materijalizma, Jung je prepoznavao osnovnu potrebu za stabilnošću i sigurnošću.
Bez dovoljno resursa za život, stres se povećava. Smatrao da je posao jedna od ‘osnovnih životnih radosti’ jer strukturira vrijeme i pruža osjećaj svrhe.
Izrada kućnog budžeta omogućuje balansiranje potreba i želja.
Uključivanje hobija i interesa uz posao sprječava izgaranje i potiče dugoročno zadovoljstvo u karijeri.
Filozofski ili religiozni pogled na svijet: Jung je cijenio razvoj osobnih uvjerenja koja pružaju perspektivu o postojanju i daju životu smisao.
Bez obzira na to jesu li uvjerenja religiozna ili filozofska, smatrao je da promišljeni pogled na svijet omogućuje uzdizanje iznad svakodnevnih problema.
Redovito pohađanje vjerskih službi, vođenje dnevnika zahvalnosti ili meditacija grade duhovnu dobrobit i emocionalnu otpornost.
-
ZADAR / ŽUPANIJA4 dana prije
DR. SORIĆ VODIO RADIONICU U OB / Zadarska Urologija potvrdila se kao centar izvrsnosti urološke laparoskopije
-
ZADAR / ŽUPANIJA5 dana prije
Đir po gradu: Otišli smo popodne napraviti đir po gradu. Nismo požalili! Probali smo hamburgere i krumpiriće koje smo naručili i za doma!
-
ZADAR / ŽUPANIJA15 sati prije
USUSRET BOŽIĆU / Evo kako u nedjelju rade trgovine u Zadru…
-
Hrvatska5 dana prije
Hrvatski BDP per capita po paritetu kupovne moći na 76 posto EU prosjeka